Vraag

Tellertje klopt niet...


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, ik zie dat het aantal topics en reactie’s blijft hangen en dus niet klopt met wat je echt hebt geplaatst…

Ook zie ik soms bij een topic staan dat er 0 reactie’s zijn, maar als je dan gaat kijken er wel anderen hebben gereageerd?

Kunnen jullie hier misschien naar kijken 😊

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit heb ik ook, ik dacht het ligt aan de slechte verbinding bij mij. Wel vervelend idd

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @TikTak ,

 

Wat goed dat je deze vraag stelt! Ik heb er helaas niet direct een antwoord op maar wij gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

 

Groet,

Fem, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik zie hetzelfde. Zal wel een bug zijn.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Klopt, zelfde probleem hier.

 

Als ik op @tim16 zijn profiel klik zie ik alleen maar de laatste reactie van 3 dagen geleden op mijn topic. Maar zodra ik op reacties klik heeft ie er opeens veel meer.

 

Kindertelefoon. Fix dit eff, echt heel klote

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Bedankt voor het doorgeven. We gaan het voor jullie uitzoeken en zodra we hier meer duidelijkheid over hebben, laten we het jullie hier weten.

 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 7
Badge +17

Ja, ik zie hetzelfde. Zal wel een bug zijn.

 

 

Dit probleem is iig weer opgelost zo te zien 👍🏻

 

Reputatie 7
Badge +9

Waarschijnlijk een stukje code waar perongeluk een cijfertje of lettertje dat er niet in hoord bij gezet door een van de web developers🤣

 

 

-onnodige quote verwijderd-

Jaa het werkt weer, ik zie nu alles weer goed staan 😀

Reputatie 7
Badge +7

Volgens mij is het bij mij ook weer opgelost! :D

 

Update: heb even gecheckt bij de reacties enzo, maar het klopt allemaal weer! Thanks @Carolien_ en @Fem_  en anderen mensen van de kindertelefoon die die hebben opgelost!

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Ik_wil_anoniem_blijven,

Wat fijn om te lezen dat alles weer klopt! 

Groetjes,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer