Bel gratis en anoniem 116 - 111 of chat
13-18

Tell-me!

Catharine Auteur
Community Manager
Reacties: 66

21 september 2017, 10:22

Welkom op het forum van Tell-Me! Een plek waar jij in contact kunt komen met andere kinderen in azc’s. Heb je een probleem? Heb je een vraag? Of wil je gewoon iets vertellen? Dit is de plek om jouw verhaal te delen met leeftijdsgenoten.

Spelregels:
Maak eerst een account aan. Met dat account kun je berichten plaatsen en reageren op leeftijdsgenoten. Je mag in het Nederlands en in het Engels praten op het forum.
Begrijp je iets niet? Stel je vraag via info@tell-me.nl

Welcome to the Tell-Me forum! A place where you can connect with other children in azc's. Do you have a problem? Questions? Or do you just want to share something? This is the place to share your story with other children.

Rules:
You have to make an account before you can use the Tell-Me forum.
With this account you can post messages and respond to others on the
forum in Dutch or in English.
Do you have any questions? You can ask them by sending a message on
info@tell-me.nl

Reacties (3)

• Pin
    Topper
    Reacties: 2677

26 oktober 2017, 16:53

Super tof zo'n topic! Hartstikke goed dat er een plekje is op het forum waar kinderen nu terecht kunnen die te maken hebben met asielzoekerscentra etc. Het lijkt me echt super heftig om een vluchteling te zijn en je te moeten aanpassen aan een nieuw land. Nieuwe omgeving, nieuwe taal, nieuwe cultuur en gewoontes... Ik denk dat dit topic ook een mooi initiatief is voor de autochtonen (dus in Nederland geboren kinderen) en niet-asielzoekers. Er heerst helaas nog een beetje en taboe rondom 'buitenlanders' en het zou mooi zijn om het verhaal van de mensen zelf te horen!
    Gr. Pin
    Zelfkritiek is ook maar een mening.
  • xLotx
    Vaak actief
    Reacties: 301

28 oktober 2017, 13:07

Hoi !
    Inderdaad , dit topic is echt een supergoed idee ! Hopelijk worden er veel kinderen en jongeren die in zo'n situatie zitten mee geholpen .
    Hopelijk wordt dit forum ook snel ontdekt door hen die het nodig hebben of interessant vinden . Aan iedereen die hier graag gebruik van zou willen maken ; heel erg veel succes , wees niet bang om hier iets te posten en ik hoop dat het je helpt ! Wie z'n verhaal hier wil posten zonder specifieke problemen mag dat uiteraard ook , we zullen het met veel interesse lezen !
    Groetjes , Lot
    Blijf jezelf , er zijn al zoveel anderen ! :)
  • noideasvx
    Weet de weg
    Reacties: 10

28 oktober 2017, 20:49

Goed idee, deze topic! Echt goed dat kinderen in azc’s nu ook ergens kunnen praten. Groetjes!

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
Bekijk mobiele versie Insided