Skip to main content
Vraag

tekst laten staan na reageren

  • 1 August 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

dit kan waarschijnlijk niet zo makkelijk maar ik wou het toch als een idee geven.

als je een topic plaatst dan ga je (in elk geval bij mij) naar boven toe en daar staat dan iets met dat het wordt gecheckt. maar bij een reactie is dat niet zo. ik vind het vaak nog fijn om alles over te lezen en te kijken of ik nog wat moet toevoegen. met een topic kan dat. of dan weet ik dat ik even goed moet opletten wanneer die online komt zodat ik het nog kan bewerken. als je dat nou ook doet met de reacties.

het gebeurd ook wel eens dat je klikt op plaats topic en dat er wordt gezegd dat er iets mis ging. dan kan je het vaak even kopiëren en opnieuw doen. maar dat gebeurd ook wel eens met reacties. maar als ik een lang verhaal heb getypt en het is dan allemaal weg dan denk ik ook laat maar. ik ga dan vaak niet dat hele verhaal opnieuw typen ook al is dat wel het beste wat ik kan doen. 

dus mijn vraag is:

kan een van de moderators dit als een idee voorstellen in de hoop dat er wat aan gedaan kan worden? 

Hallo @ikweethetnietmeer2009,

 

Wat goed dat je meedenkt! We gaan naar jouw voorstel kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord. Door de vakantieperiode kan dit iets langer duren, maar we doen ons best om zo snel mogelijk met een antwoord te komen!

 

Groet,

Fem, De Kindertelefoon


Reageer