Vraag

Tekeningen laten zien


Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik heb een vraagje aan de Kindertelefoon. Ik kwam net op een topic van een meisje. Zij liet heel erg mooie tekeningen zien, maar dat mocht niet van jullie en jullie hebben de topic gesloten en nu kan ik niet tegen haar zeggen hoe mooi ze zijn. 

Ik vind tekenen zelf heel erg leuk en ik maak altijd spotprentjes van mijn docenten (vinden ze zelf ook leuk hoor) Ook als ik me gestrest/verdrietig voel is tekenen heel erg fijn en maakt een blijkijkend poppetje me blijer. 

Jullie zeggen dat je over alles mag praten op dit forum, maar waarom niet over tekenen en waarom mag je ze niet laten zien?

Groetjes Julia :)


12 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Van @Een hulpvol meisje bedoel je . Ze kan echt mooi tekenen vind ik 

Ik vind het ook een onzin waarom we geen tekeningen mag laten zien

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +4

Hey @juliaan 
Tekeningetjes, hoe mooi ze ook zijn, kunnen de anonimiteit in gevaar brengen omdat je mooie tekeningen hoort te laten zien aan iedereen. 
Mensen kunnen ze herkennen en dat kan uiteindelijk voor hulpvolmeisje heel vervelend uitpakken. De Kindertelefoon verwijdert dan vaak het topic of past het aan om te voorkomen dat er nare dingen kunnen gebeuren.
Dat op het forum voornamelijk lieve mensen zitten is voor het internet namelijk een uitzondering, maar @Zelle kan uit ervaring spreken dat je niet per se een account hoeft te hebben om alles te kunnen lezen. Dus misschien zit er wel iemand met slechte bedoelingen het forum steeds te lezen zonder dat we het weten. 

Groetjes DaVinci

Reputatie 5
Badge +1

@DaVinci 

Ja, dat is waar . Niet dat ik jullie steeds aan het bespioneren was (hihi) 

Je kon zonder account makkelijk De Forum bekijken .

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +5

Van @Een hulpvol meisje bedoel je . Ze kan echt mooi tekenen vind ik 

Ik vind het ook een onzin waarom we geen tekeningen mag laten zien

 

Zelle

Dankjewel zelle<3

Reputatie 6
Badge +3

@juliaan 

Het klopt helemaal wat DaVinci zegt. De Kindertelefoon vindt de anonimiteit van forumgebruikers erg belangrijk en wil voorkomen dat gebruikers hierdoor toch herkenbaar zijn voor andere gebruikers of andere personen die meelezen op het forum. 

Ik hoop dat je vraag hiermee beantwoord is.

Groetjes,

Carolien

beste @Carolien_ 

 

aan gewoon een verhaal over wat je hebt meegemaakt kan je toch net zo goed herkend worden als een tekening? Of ligt dat aan mij?

 

~Ikke13

Reputatie 7
Badge +5

Ben d'r mee eens<3

Reputatie 5
Badge +1

Eigenlijk ik ook. Als je een verhaal schrijft over dat je bij Hema werkt, omdat je niet aangenomen werd bij KFC, want je hebt een hete burger op een kleine baby laten vallen . Zoiets gebeurt toch niet elke dag ???

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +5

Mooi verteld 😂👌

 

Ik heb een nieuwe topic btw

@Een hulpvol meisje 

Ik vond je tekeningen ook echt heel mooi! Maar ik kon het niet onder je topic zetten want ja, die is gesloten😅

Gr. Annoniem_meisje 

Reputatie 3
Badge +1

@Een hulpvol meisje 

Omdat ik het niet onder he post kon zetten zeg ik het hier maar: 'JIJ KAN VET MOOI TEKENEN!'

( ꈍᴗꈍ)

Reputatie 7
Badge +5

Dankjewel <3333

Reageer