Te veel topics over penislengte.


  • Anonymous
  • 0 reacties

 Er zijn er nu al zoveel. Ik word er gek van.

Ik snap dat we allemaal pubers zijn bomvol onzekerheden en testosteron, maar kom op.

De hele reden dat topics niet verwijderd worden is omdat oudere topics goede info bevatten.  We hoeven echt niet 500+ topics over penislengte. Geen wonder dat seksualiteit het grootste subforum is.

Ik vind het sowieso niet heel verstandig om je hele idee van gemiddelde lengte op te bouwen op wat wij je vertellen omdat iedereen waarschijnlijk heel erg afrondt en overdrijft.

Google het of zoek op oudere topics.

 

Kan de kindertelefoon hier iets aan doen?


16 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ze zouden gwn een subforum “penislengte” moeten maken😂.  Nee nu ff zonder gein, het is inderdaad best vervelend. Ik denk soms ook echt: er is ook een zoekbalk die gebruikt kan worden.

In principe heeft iedereen zegmaar het recht om een topic aan te maken. Ik heb ondertussen al 2 waarschuwingen op mijn account staan omdat ik een gebruiker vroeg om voortaan eerste even te zoeken voordat hij/zij een topic startte.

Tegenwoordig raad ik nog steeds aan om eerst even te zoeken en dán pas een topic te openen, opdat het forum dan opgeruimder blijft, maar doe ik dat iets minder aanvallend geformuleerd.

Samengevat: ik denk niet dat hier verandering in gaat komen. Wellicht kan de KT hier zelf iets over zeggen?

P.S. Eenzelfde categorie is de vraag naar tips voor masturberen. :)

 

P.S. Eenzelfde categorie is de vraag naar tips voor masturberen. :)

Ja precies. Maar het is volgens mij een stuk minder erg dan bij penislengte. En het is een open vraag dus er is meer ruimte voor discussie dan een ja of nee vraag. (Is mijn penis normaal?)

Hallo Nightmare :)

Ja, de meeste mensen die hier op het forum zitten die die '’penislengte'’ '’seksvragenlijsten'’ 'hoe moet ik masturberen'’ en '’ik heb zin in seks'’ topics maken kennen de zoek-functie niet. We kunnen er helaas niet zoveel aan doen… Ik heb het samen met een paar andere forummers een jaar ofzo geleden proberen aan te geven bij de Kindertelefoon maar zij vonden geloof ik dat het prima was. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +3

Inderdaad vervelend maar mensen willen vaak eigen antwoorden

Reputatie 6
Badge +3

Hallo Allemaal,

Het klopt idd wat Zaxy zegt, gebruikers willen graag antwoord op vragen die ze zelf hebben en hun eigen situatie. Vandaar dat ze de vraag zelf stellen op het forum. We snappen dat het voor andere gebruikers vervelend kan zijn dat dezelfde vragen worden gesteld. Toch willen we iedereen de ruimte geven om een eigen vraag te stellen. 

Ik hoop dat ik de vraag hiermee beantwoord heb, maar anders hoor ik het graag!

Groetjes,

Carolien

Reputatie 6
Badge +12

-onnodige quotes verwijderd-

Ik snap het, maar blijkbaar heeft iemand een warning gekregen omdat hij hem doorstuurt naar een ander topic. Dat lijkt mij een beetje overdreven?

 

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Nightmare,

Ja, ik vind al die topics over penislengte en seksvragenlijsten ook heel irritant. Ik vind de meeste vragenlijsten gewoon irritant (sommige ook niet, maar dat zijn uitzonderingen. Ik vond die van Jixx wel grappig). Maarja, bij de Kindertelefoon kun je over ALLES praten, dus ook over vragenlijsten en extreme penislengtes.

Het ding is, dat al die topics gewoon hetzelfde zijn. "Hoi, mijn penis is ...cm slap en ...cm stijf. Is dit normaal?” Nou, ik heb geen flauw idee. Ik heb het even gegoogled, voor de mensen die dat niet kunnen, en het gemiddelde is dus tussen de 9 en de 10cm slap en 13 en de 14cm stijf (van een volwassen man). Maar het leven is niet perfect en iedereen is anders, dus je moet je niet zo zitten vergelijken. Ik denk dat veel van deze topics alleen bedoeld zijn om op te scheppen. “Hé, mijne is 50cm. Is dat normaal???” Dat is ook heel irritant, maar er valt vrij weinig aan te doen. 50 is niet echt perse mogelijk, de grootste penis in slappe toestand ooit was 48 centimeter. (sorry voor al deze niet perse nuttige informatie).

Maar goed, hier ging dit topic niet over. Het ging er juist over of al die topics weg konden. Ik denk dat het opzich wel kan. Maar dat het idee van de KT dan een beetje teniet wordt gedaan. Namelijk dat je dus over alles kan praten. Want dat is dan niet meer zo. En dat willen ze niet. Dus daarom laten ze het maar een beetje. Dit klinkt wel logisch in mijn oren, maar ik heb geen idee of de KT dit inderdaad zo ziet. 

Wat Zaxy zegt klopt ook, dat zei Carolien ook al, de meeste mensen vinden het gewoon fijn om zelf een antwoord te krijgen. Dat is ook fijner. Maar op den duur zijn er gewoon zoveel topics over, dat je alleen nog maar sarcastische of doorverwijs reacties krijgt. Toch moet iedereen z’n eigen vraag kunnen stellen. Dus ja.

Maar dan is er nog 1 ding wat ik niet snap. In de forumregels staat het volgende: 

“12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. 

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.”

“Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.” Geldt dat niet ook hiervoor? Er zijn zoveel topics over penislengte, als je er een nieuw topic over aanmaakt mag dat dus eigenlijk niet, want er bestaat al een topic over. Of begrijp ik het nu verkeerd? Het wordt dan wel heel streng, maar het staat er wel.

 

Groetjes,

Paardebloem

Hallo Paardebloem83 :)

Ik ben het met je eens. Het overtreed forumregel 12. 

-TheMightySlayer <3

Maar dan is er nog 1 ding wat ik niet snap. In de forumregels staat het volgende: 

“12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. 

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.”

“Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.” Geldt dat niet ook hiervoor? Er zijn zoveel topics over penislengte, als je er een nieuw topic over aanmaakt mag dat dus eigenlijk niet, want er bestaat al een topic over. Of begrijp ik het nu verkeerd? Het wordt dan wel heel streng, maar het staat er wel.

 

Groetjes,

Paardebloem83

Volgens mij bedoelen ze hiermee dat je geen dubbele topics aan moet maken als je geen antwoord krijgt. Aan de andere kant werd een topic van M&M’s wel gesloten omdat er al een topic was over vertraging in het plaatsen van reacties dus ik denk dat er een soort gedoogbeleid is voor seksualiteit? 

@eenanoniemejongen1 maar dat topic van M&M’s is door de Kindertelefoon zelf geplaatst.

@eenanoniemejongen1 maar dat topic van M&M’s is door de Kindertelefoon zelf geplaatst.

Fair enough, maar dat maakt de interpretatie dat je als gebruiker niet 2x dezelfde topic aan moet maken nog aannemelijker.

Hallo eenanoniemejongen1 :)

Als topics bij seksualiteit daadwerkelijk worden voorgetrokken is het vrij vervelend, vooral als andere topics dan wel worden verwijderd.

-TheMightySlayer <3

PS: ik rapporteer nu ook alle seksvragenlijsttopics die bij recente topics staan. :)

Maar dan is er nog 1 ding wat ik niet snap. In de forumregels staat het volgende: 

“12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. 

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.”

“Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.” Geldt dat niet ook hiervoor? Er zijn zoveel topics over penislengte, als je er een nieuw topic over aanmaakt mag dat dus eigenlijk niet, want er bestaat al een topic over. Of begrijp ik het nu verkeerd? Het wordt dan wel heel streng, maar het staat er wel.


Heey Paardenbloem,

Ik begrijp wat je hiermee bedoelt en aan het begin, nu soms nog, had ik ook mijn twijfels bij deze forumregel.

Maar als je het zo zou bekijken zou dat niet alleen gelden voor topics over penislengte etc, maar ook over depressie, snijden en dat soort onderwerpen.

De Kindertelefoon omschrijft de forumregels zelf ook als een grijs gebied. Het is maar net hoe je het opvat. Als topicstarter, maar ook als moderator.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +7

Hoi iedereen,

Maar dan is er nog 1 ding wat ik niet snap. In de forumregels staat het volgende: 

“12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic. 

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.”

“Maak geen nieuw topic aan over een onderwerp waar al een topic voor bestaat.” Geldt dat niet ook hiervoor? Er zijn zoveel topics over penislengte, als je er een nieuw topic over aanmaakt mag dat dus eigenlijk niet, want er bestaat al een topic over. Of begrijp ik het nu verkeerd? Het wordt dan wel heel streng, maar het staat er wel.

 

Groetjes,

Paardebloem

Volgens mij bedoelen ze hiermee dat je geen dubbele topics aan moet maken als je geen antwoord krijgt.

Dat kan natuurlijk ook. Ik weet niet wat er precies mee bedoeld wordt. Maar het staat er op zo’n manier in dat het voor van alles bedoeld kan zijn. 

De Kindertelefoon omschrijft de forumregels zelf ook als een grijs gebied.

Dit dus eigenlijk.

 

Aan de andere kant werd een topic van M&M’s wel gesloten omdat er al een topic was over vertraging in het plaatsen van reacties dus ik denk dat er een soort gedoogbeleid is voor seksualiteit? 

Als topics bij seksualiteit daadwerkelijk worden voorgetrokken is het vrij vervelend, vooral als andere topics dan wel worden verwijderd.

Seksualiteit is wel het punt waar veel jongeren het meest onzeker over zijn en dus het liefst zelf een antwoord willen krijgen. Maar ik denk niet dat dat het is. Ik had toen ik net op het forum zat ook een topic gemaakt met de vraag welke bijbaantjes er zijn voor 13 jarigen. Daar zijn ook al heel veel topics over gemaakt, maar mijn topic is niet verwijdert of gesloten. Dit geldt ook voor heel veel andere topics.

 

PS: ik rapporteer nu ook alle seksvragenlijsttopics die bij recente topics staan. :)

:)

 

Heey Paardenbloem,

Hoi Simply Me

 

Ik begrijp wat je hiermee bedoelt en aan het begin, nu soms nog, had ik ook mijn twijfels bij deze forumregel.

Maar als je het zo zou bekijken zou dat niet alleen gelden voor topics over penislengte etc, maar ook over depressie, snijden en dat soort onderwerpen.

Dat klopt. Hoe meer ik er over nadacht hoe meer dat ook tot me door begon te dringen. Het is wel zo dat ik die andere onderwerpen wat belangrijker vind. Omdat allereerst, het meestal geen ja of nee vragen zijn. De vragen "snij ik” of "ben ik depressief” zijn moeilijk te beantwoorden vanachter een scherm. En ten tweede zijn die onderwerpen wat heftiger en heb je meestal een langer gesprek nodig om voortgang te boeken. Maar het ding is natuurlijk weer dat we alles gelijk moeten stellen. Je kan hier over alles praten. En je vragen worden ook niet voorgetrokken of achtergesteld.

Als we deze regel, die eigenlijk geen regel is maar ergens tussen gepropt staat, gaan naleven voor alle topics, wordt het forum ook wel leeg. Ik heb natuurlijk het liefst dat die topics over penislengtes, seksvragenlijsten, etc gewoon weggehaald worden. Maar als dat niet mogelijk is snap ik het ook.

 

Groetjes,

Paardebloem

Je heb helemaal gelijk. Het is nutteloos. Ik kan wrl duizenden topics over vinden.  ACCEPTEER JEZELF . JE BENT GEWOON NORMAAL of je kleine of grote penislengte hebt

 

Ik word ook crazy van

Emma

Reageer