Storing e-mail notificatie

  • 3 April 2019
  • 9 reacties
  • 379 Bekeken

Badge +4
Beste forumgebruikers,

Sinds 30 maart is er een storing met de automatisch verzonden e-mails.
Dit zijn de mails die je normaal gesproken krijgt als er een nieuwe reactie is in een van jouw favoriete topics, en bijvoorbeeld de activatiemail als je een account aanmaakt.

De oorzaak is inmiddels gevonden, en het probleem wordt opgelost.
Dit betekent dat alle niet-verzonden mails van de afgelopen dagen automatisch alsnog verstuurd zullen worden. Dit gebeurt waarschijnlijk vandaag of morgen.

Daarna werkt alles als het goed is weer zoals het hoort.
Onze excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,

Suzanne_
De Kindertelefoon

9 reacties

Wacht, dus ik krijg straks al die gemiste mailtjes alsnog in m'n mailbox? Kan ik dat voorkomen? Of ontvang ik dan helemaal niks meer?
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Pin,

Sorry, we hebben je vraag over het hoofd gezien. Inmiddels heb je de e-mails gehad denk ik? Het is/ was helaas niet te voorkomen.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Hoi Hester,

Ik heb inmiddels weer gewoon mailtjes, maar ik heb (gelukkig) nooit de mails ontvangen die ik heb gemist :)

Gr. Pin
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Pin,

Fijn. We gaan het wel even doorgeven, omdat ons verteld was door de forumbouwers dat de e-mails alsnog verstuurd zouden worden.

Fijne dag!

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon
Oh rip, ik was net zo blij dat het me bespaard is gebleven 😁
Badge +4
Hoi allen,

Dat was inderdaad het plan. Maar de forumleveranciers kwamen zelf ook tot de conclusie dat die werkwijze vooral veel verwarring zou oproepen, dus ze hebben besloten de niet-verzonden mails te verwijderen. Sorry voor de onjuiste informatie!

Met vriendelijke groet,

Suzanne
Hoi,

er was dus een storing bij de mails, echter valt het mij ook op dat er bij het tabje waar altijd de mensen staan die een nieuwe badge hebben verdiend, niks meer bijkomt. ook al zijn er wat nieuwe mensen op de site en die horen dan de vliegende start badge te krijgen
Badge +4
Hoi Ronald,

Dat klopt, scherp opgemerkt!
Ik heb deze bug gemeld bij de forumontwikkelaars. Er wordt aan gewerkt.

In eerste instantie dacht ik dat beide problemen met elkaar samen hingen. Dat nieuwe gebruikers niet konden activeren, en dat er daardoor geen nieuwe badges kwamen. Maar het lijkt erop dat dit een apart probleem is.

Bedankt voor je melding!

Met vriendelijke groet,

Suzanne
De Kindertelefoon
Badge +4
De storing met de e-mail en de storing van de badges zijn opgelost!

Reageer