Hoi @Tover01
Helaas is het een algemene storing inderdaad. Het is al doorgegeven aan de Community Manager en aan de technische ondersteuning.
Hopelijk wordt het snel opgelost!
G.roetjes, Mariska
hey @Tover01 als jij iets hebt geplaatst komt stitch zeker effe kijken om je te helpen. ik heb deze storing de hele dag niet gehad raar zeg, maar mariska heeft het hierboven al aangegeven dus dat hoeft niet meer gellukig, hopelijk is het snel weg
Dag @Mariska H Dankuwel, ik hoop het ook, dat is voor u en jullie natuurlijk ook heel vervelend. Het komt vast snel weer goed! Vriendelijke groetjes Tover
P.s. @stitch1234 haha dankjewel! Fijn dat jij dat niet had, gelukkig natuurlijk!
Hoi Allemaal,
Goed dat jullie dit aangeven. Helaas klopt het idd dat er sprake is van een storing. Het is gemeld en we hopen dat het snel is opgelost. Zodra het is opgelost, laten we dit hier en in het veelgestelde vragen topic weten.
Groet,
Carolien
Hoi Tover. Bij mij is dat ook. Gelukkig wordt het opgelost. Goed dat jij het (zo netjes) vroeg.
Groetjes Tjempie xxx
Ik heb dit ook, had er al wat over gezegd in het veelgestelde vragen topic. Voor het geval je het nogsteeds niet kan vinden @Tover01 hier is de link:
https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/veelgestelde-vragen-hoe-werkt-het-forum-36130
Groetjes Lupus
Hoi @Lupus goed dat jij het ook vroeg. Goed gedaan. Lief dat je het vertelt.
Groetjes Tjempie xxx
Dankjewel @Lupus goed dat je dat deed!
Liefs, Tover xxx