Vraag

stop hier mee kindertelefoon

  • 6 May 2023
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

Hoi ik heb een vraag weet je wat echt irritant is aan de kindertelefoon dat ze midden gesprek weg gaan of het 5 jaar duurd voor ze reageren verander dit asjeblieft dankje


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Dit is bij mij ook gebeurt tijdens het chatten. Echt heel vervelend want ineens is het gesprek weg...

Jaa herkenbaar dit, hele poos geleden eindelijk durven chatten, kreeg toen allemaal rare vervelende vragen, toen ik daar geen antwoord op wilde geven zei hij zoiets van… tja dan kan ik je helaas niet verder helpen, en toen heeft hij het chat gesprek afgekapt. Voelde me hierdoor alleen maar ellendiger 😥

Reputatie 6
Badge +3

 @Iemand_o , @Ik_wil_anoniem_blijven  en @TikTak ,

Wat ontzettend naar dat jullie deze ervaring hebben gehad aan de chat. Dit is zeker niet de bedoeling, dus heel goed dat jullie dit aangeven. Ik zal dit ook bespreken binnen de organisatie. Daarnaast is het ook mogelijk om een klacht in te dienen, op onze website kunnen jullie hier meer over lezen:  https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten

We hopen dat jullie wanneer jullie daar behoefte aan hebben toch weer contact met ons opnemen!

Groetjes,

Carolien

@Carolien_  Het is wel fijn om te weten dat je dan een klacht kunt indienen, maar als je dit doet ben je gelijk niet meer anoniem. Dat was voor mij o.a een rede om het maar zo te laten al waren die vragen die ik kreeg echt niet normaal. Want als je niet meer anoniem bent kan diegene waar de klacht over ging het ook te weten komen.

Reageer