Vraag

Stop discriminatie op dit forum!

  • 7 October 2023
  • 12 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, er zijn hier een paar mensen die het normaal vinden om anderen te veroordelen en te discrimineren om geaardheid en geloof. Volgens mij mag dat niet vlgs de forumregels. Topics over hoe vervelend lhbti+ is, over mannen die vrouwen discrimineren, ze staan er gewoon en er worden de meest walgelijke dingen gezegd om anderen te kwetsen. Ik wil iedereen oproepen daar tegen te protesteren en er niet aan mee te doen!ย 

Groetjes Asky XxXย 


12 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Askygirl,

Ik vind discriminatie echt vreselijk! Als iedereen er gewoon mee stopt dan word de wereld een stuk mooier. Ik heb in mijn handtekening nu ook gezet stop discriminatie!

Groetjes, @Monkeyboy08ย 

Reputatie 7
Badge +17

Eens!!!ย 

Reputatie 7
Badge +12

Helemaal mee eens!ย  Stop er gewoon mee, wie discrimineert is gewoon bang. Doe je ogen open!ย 

Tover xxx

Ik ben het hier ook zeker mee eens!

ย 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ben het volledig met je eens @Askygirl !

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +11

Helemaal mee eens!

Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat alle forummers waarvan ik zeker weet dat ze niet discrimeren hierop reageren, maar geen enkele andere tot nu toe.ย 

ย 

Liefs,

  1. ย 
Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Askygirl,ย 

Ik ben het helemaal met jeย eens. Het is gewoon laf om mensen te kwetsen, alleen maar omdat ze zijn wie ze zijn en/of een andere mening dan jij hebben. Ik hoop dat diegene van het homofobische topic betere vrienden gaat vinden en in gaat zien dat discrimineren niet ok is.ย 

ย 

xx Eenmeisje004

Reputatie 7
Badge +17

Helemaal mee eens. Ik ben ook wel klaar met dat soort topics. Het is niks meer dan goedkoop provoceren.

Reputatie 4
Badge +2

je mag je mening vertellen. En dat mag wel in de regels.ย 

Reputatie 7
Badge +17

https://www.denederlandsegrondwet.nl/id/vgrnb2er8avw/artikel_1_gelijke_behandeling_en?v=1&ctx=vgrnb2er8avwย 

Reputatie 7
Badge +17

@Gokus Ja, je mag idd best je mening vertellen (als het binnen de regels valt. Discriminatie is bijv. in strijd met forumregel 2, Ga respectvol met elkaar om.)

Houd er ook rekening mee dat niet iedereen het met je mening eens hoeft te zijn. Ik vind ook niet dat elke mening respect verdient. Voor homofobe meningen bijv. heb ik 0,0 respect.

Maar het gaat er ook niet om dat je geen mening mag hebben. Ik en anderen hier zijn gewoon een beetje klaar met topics die alleen bedoelt zijn om te provoceren.

Reputatie 5
Badge +1

@Askygirlย 

Ik ben het zo erg met jou eens!!! Mensen die discrimineren zijn niet stoer of grappig, mensen die niet discrimineren zijn dat!!!

Ik wil trouwens wel even iets tegen de mensen die discrimineren zeggen:

-Dit is in strijd met de forumregels

-Dit is in strijd met de Nederlandse Grondwet. Lees zelf maar,

In artikel 1 van de Nederlandse Grondwet staat dat iedereen die zich in Nederland bevindt in gelijke gevallen gelijk moet worden behandeld. Je mag niet discrimineren wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook.

Reageer