Skip to main content

Welke soort shifts krijgen jullie , als je een shiftende therian bent het meest?

Dit zijn alle shifts die normaal zijn(er zijn ook ongezonde shifts die niet bij shiften horen qua therian-shifts)

1. Sensory shift.      stel, je bent een vleermuis die super goed kan horen en tijdens school hoor je opeens super goed! Of Stel je bent een uil en je kan snachts opeens heel goed zien! ik heb opeens onderstreept  omdat je shifts niet kan triggeren (meestal niet)
  2. Phantom shift. stel je bent een adelaar en je voelt opeens als je door een veld rent vleugels! of stel je gaat op een stoel zitten en je gaat zitten op je '’staart'’!
  3. Mental shift. Stel he, je hebt twee helften hersenen, en jij hebt bijv een helft die wat dierlijker is. bij een mental shift neemt die kant het over, kan je je gaan gedragen als dier en dan vergeet je even wat er gebeurd is. dus stel je wordt dan '’wakker'’ uit je shift, dan weet je (vaak) niet meer wat er gebeurt is.
  4. Dream shift. je droomt dat je '’in'’ het lichaam van je theriotype zit.  !waarschuwing! als je theriotype dood gaat in een droom, en het gebeurt 1 of 2 keer is er niks aan de hand. miss een link met je vorig leven. Maar als je vaker droomt over dat je dood gaat, is dat echt iets om zorgen over te maken. herken je dit praat er met iemand over.!
  5. Cameo Shift. Vind ik de leukste shifts! Je krijgt een shift van een theriotype die je tot nu toe niet kende / ontdekt hebt!
  6. Perception shifts: als een therian in de spiegel kijkt zichzelf als zijn theriotype ziet. of als diegene zijn handen wil wassen dierenklauwen wast.

7.  Koita shift. Een Therian ervaart een cameo shift als hij naar een dier kijkt. Een voorbeeld hiervan gaat als volgt: Een Therian kijkt naar een hert (of ander dier) en ervaart een phantom shift,, mental shift ,  etc. van dat hert (of ander dier) wat betekent dat ze de lichaamsdelen  van dat hert (of dier) voelen zoals gewei, oren, staart, hoeven, etc. Dit is vergelijkbaar met Cameo shifting.

Als ik er een heb gemist, zeg het en ik doe hem erbij in part 2!!

eig allemaal de een meer dan de ander xx ​@stitch1234 

@stitch1234 Welke krijg je het meest ? :DDD

Reageer