Vraag

Soms een melding als ik bericht stuur naar anderen op de website

  • 26 October 2021
  • 4 reacties
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Ik krijg soms de melding dat mijn bericht eerst wordt gecheckt door de moderator van dit forum en dat hij daarna wordt verstuurd ofzo.

Hoe komt dat?

Heb ik misschien iets fout gezegt?

Soms komt het bericht nooit aan en moet ik weer helemaal opnieuw mijn bericht typen.

Ik begrijp het niet.

Hopelijk kan iemand mijn vragen beantwoorden.

Groetjes,

Who.am.I.


4 reacties

Heyy

 

Soms gebeurd het inderdaad dat je reactie moet worden goedgekeurd door een moderator van de kindertelefoon. Dat ligt niet aan het feit dat jij iets fouts zegt, jouw reacties zijn super goed en steunvol!☺️

Het goedkeuringssysteem werkt volgens mij gewoon als een soort van steekproef. Het kan dus bij iedere reactie gebeuren en de kindertelefoon doet dat om het forum veilig te houden voor iedereen!

 

Dat je bericht soms helemaal niet doorkomt is wel gek.. Ik weet niet hoe dat kan dus ik kan je daar helaas geen antwoord op geven, maar hopelijk kan een medewerker van de kindertelefoon je daar verder bij helpen!🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Bedankt voor he reactie, ik begrijp het nu al een stuk beter.

Hopelijk weet iemand idd waarom sommigen nooit aankomen. Hey zal vast gewoon een fout zijn, maar ik zal me er minder zorgen over maken.

Groetjes,

Who.am.I.

Reputatie 6
Badge +3

Het is inderdaad zo dat er berichten soms worden vastgehouden en pas na een controle op het Forum komen. 

Overdag zal dat hoogstens een paar uur duren en s'nachts soms wat langer.

Dat berichten zonder spoor verdwijnen zou niet moeten gebeuren. Als we berichten verwijderen om welke reden ook, sturen we een mailtje.

Als er toch een bericht zoek raakt meld dat dan alsjeblieft, dan doen wij ons werk niet goed kennelijk.

Ab W de Kindertelefoon

Super bedankt, volgende keer zal ik het melden.

Groetjes,

Who.am.I.

Reageer