Skip to main content
Vraag

Something's gone wrong

• October 26, 2025
  • 5 reacties
  • 110 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Uhhh…. Wat is dit??? Ik krijg dit als ik een reactie wil plaatsen, ivm dat berichtje van we gaan je topic/reactie checken en dan komt die op die community te staan etc…. krijg ik ‘Something's gone wrong’. Daarna is m’n bericht weg, en kan ik weer helemaal op nieuw beginnen met typen. 

xx liefs Wolf 🐺

5 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Topper
  • October 26, 2025

Wat raar, heb ik volgens mij niet...

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • October 26, 2025

Hallo ​@Wolf ,

Wat goed dat je deze vraag stelt! We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord.

Groet,

Maria

Tover01
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • October 26, 2025

Hey, dat is wel vaker voorgekomen. Dat is een tijdelijke bug of interne fout in het programma dat dit forum ondersteunt. Het lijkt op de "403" die we pas ook zagen. Het verwerkt een upload niet goed denk ik. Als je iets post. Ligt in elk geval niet aan jou apparaat. 

Liefs, Tover xxx

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • October 27, 2025

@Wolf 

Goed dat je vraag stelt idd! Zoals anderen aangeven gebeurt dit soms. We kunnen ons goed voorstellen dat dit heel vervelend is als een je net een reactie geschreven hebt en deze dan opeens niet gepost wordt. Mocht je dit vaker hebben bij bijvoorbeeld een specifiek topic, laat het ons vooral weten om welk topic het gaat en dan zoeken we het verder uit. Als tip kunnen we hierbij geven om, zeker bij lange reacties, deze eerst in bv in word te typen, zodat wanneer dit toch onverhoopt gebeurt, je de reactie niet helemaal opnieuw hoeft te typen. 

We hopen je vraag hiermee beantwoord te hebben.

Groet,

Carolien

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 27, 2025

Ja, heb ik soms ook.  Als ik een langere reactie heb kopieer ik die eerst of je kunt m eerst typen in een notitie app of in Word of zo.