Rest In Peace Forum

  • 24 August 2023
  • 9 reacties
  • 152 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Het forum is helaas overleden door het check-systeem.

Hier is een plaats om dit te herdenken. 

Laten we 2 minuten stilte (of gedwongen 12 uur) houden om deze situatie te herdenken.

† RIP FORUM 2011-2023 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Helaas wel, om 2 uur vanmiddag stonden nog allemaal topics van nog 14 uur geleden...😔

En dat het forum helemaal stopt, lijkt me ook niet ondenkbaar.

Ik bedoel...Als er minder gebruik van word gemaakt word het als "overbodig" gezien en omdat het niet bepaald goedkoop zal zijn om dit forum te runnen is de keuze om helemaal te stoppen wel realistisch denk ik…

 

 

Ik denk dat ze beter gewoon hun fouten kunnen toegeven, en daar is ook niks mis mee.

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het oprecht heel jammer dat het forum veranderd is. Ik vond hem gewoon leuk zoals het was, maar door de nieuwe systeem heb ik er niet meer zoveel zin in. Misschien word het tijd voor mij om een ander forum te zoeken:(

Liefs xxx Banaantje <3

Reputatie 7
Badge +12

Kop op jongens. Ik weet dat ik dit niet uit jullie hoofd kan praten, want ik begrijp ook echt hoe jullie je voelen, dat je je zo machteloos voelt en niks kan doen. Ik weet het.

Maar ik vind niet dat we moeten gaan zwelgen in zelfmedelijden, daar wordt het er niet beter op. Ik dacht aan het begin van mijn behandeling, toen ik daarheen ging en uit huis: “Ik ga alles eruit halen wat er in zit, ik ga zoveel mogelijk mooie en leuke momenten beleven als ik kan en zoveel mogelijk lachen.” dit is dan ook wat ik heb gedaan en het is geen wonder dat ik nog steeds in tranen uitbarst als ik denk aan die mooiste tijd van mijn leven.

Dit is wat ik nu ook altijd probeer te bedenken in andere situaties, ik doe dat hier ook, ik pro eer er het beste uit te halen wat er in zit, ook al ben ik boos,  verdrietig, teleurgesteld of wat dan ook, ik wil zoveel mogelijk mijn blije momenten kunnen delen met jullie, en kunnen lachen om bloopers, en kunnen huilen als ik het zwaar heb, of als jullie heel Lief doen. Niks is pas over als het echt over is.

Het is jullie eigen keus om minder actief te worden, het is jullie eigen keus om weg te gaan van het forum, ik kan jullie niet dwingen om te blijven of om reacties te plaatsen, maar ik zou het zonde vinden als jullie daarmee eigenlijk jezelf alleen maar tekort doet. Ondanks alles probeer ik normaal te blijven functioneren onder deze omstandigheden, in de hoop dat de KT ziet hoe voorbeeldig, en goed we ons ook gedragen, en hoeveel we eigenlijk geven om het forum, en hoe graag we willen dat het zo goed mogelijk blijft. En ik denk het niet, maar ik kan wel altijd hópen op erkenning van wat ik hier nu zeg.

-OnlyMe

Ik snap niet helemaal wat er mis is met de nieuwe update? Of heb ik er een gemist?

Reputatie 7
Badge +8

Voor alle mensen die ons hebben verlaten🤧🤧🤧

 

Oh en

@Beetje emotioneel 

Sinds dat alle berichten eerst worden gecheckt door moderatoren en daarna geplaatst worden is er minder activiteit op het forum zelf. Daarom wordt het forum (voor de grap) herdacht omdat de activiteit hier uitsterft. 

🌹🥀🌹 RIP maar de mooie herinneringen blijven

Het is gebeurd met dit forum. Het gaat inderdaad dood. Ik heb op andere topics mijn verhaal gedaan en hier zeg ik: rip forum. Ik ben weg.  Groetjes aan alle lieverds hier,  het spijt me,maar ik kan met deze puinhoop niet meer uit de voeten. Hele dagdelen plus de nacht ligt alles stil en de managers laten niks van zich horen.  Helaas regeert de ijdelheid van de bedenkers en het systeem boven menselijkheid en ons jongeren en voor mij betekent dat afscheid.  Het ga jullie goed! 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +9

ik vind het jammer dat er mensen weggaan.

tegen die mensen wil ik zeggen: hou je account en kijk af en toe nog hier op het forum. dan kan je zien of het veranderd. en als het veranderd hoop ik dat jullie terug komen.

Hele dagdelen plus de nacht ligt alles stil en de managers laten niks van zich horen.

ik vind dat jij vaker om 2 uur s 'nachts iets moet plaatsen. dat is dan echt binnen een paar minuten online. of ik had toen net geluk.

maar inderdaad. het gaat dood hier. als het stopt (wat ik hoop dat het nooit zou doen) dan hoop ik dat er honderden topics komen voor tips naar welk forum je ook kan gaan (honderden is een beetje overdreven maar jullie snappen het wel).

ik blijf zolang als het forum bestaat. en zoals @OnlyMe zegt: we kunnen jullie niet dwingen om te blijven, maar het zou echt balen zijn als jullie weggaan

Reageer