Vraag

Regels over gebande forumleden

  • 4 April 2022
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Reputatie 7
Badge +14

Beste (moderatoren van de) Kindertelefoon, 

Zouden jullie in de forumregels willen zetten dat gebande forumleden niet  (indirect) op het forum mogen zijn? Ik had eerst een topic aangemaakt van een oud forum lid MCES waarin hij nog enigszins contact had op het forum,  maar dat mocht blijkbaar niet. Zouden jullie in ieder geval duidelijker willen aangeven dat dat dus niet mag en gewoon wat meer over bans en alles willen uitleggen etc? 

Alvast bedankt voor het antwoord

xx Eenmeisje004 


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Eenmeisje004

Uit je bericht begrijp ik dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben over gebande gebruikers. De Kindertelefoon wil met het forum een veilige plek bieden waar jongeren kunnen vragen om informatie, advies en ondersteuning bij verschillende onderwerpen. Om deze veiligheid te kunnen bieden, gelden er forumregels.

Een gebruiker wordt geband wanneer hij/zij meerdere keren forumregels heeft overtreden en hiervoor ook waarschuwingen gekregen heeft of direct als een gebruiker de forumregels zwaar heeft overtreden. Dat betekent dat de gebande gebruiker niet meer kan reageren op het forum. Het is dan ook niet toegestaan voor de gebande gebruiker om een nieuw account aan te maken of om via een andere gebruiker te reageren op het forum. Wanneer een gebande gebruiker dit toch doet, wordt het nieuwe account ook geblokkeerd en de geplaatste topics en reacties verwijderd.

We zullen dit ook toevoegen aan het stukje “Wat gebeurt er als je de forumregels overtreedt” in het topic over de forumregels.

Ik hoop je vraag hiermee beantwoord te hebben.

 

Groetjes,

Carolien

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Carolien_

Heel erg bedankt voor uw antwoord. 

xx Eenmeisje004 

Reageer