Ik vind dit geen probleem. Zeker niet als je een beetje een mix doet van alles. Wat handig kan zijn is om te kijken of de oorspronkelijke gebruiker die het topic plaatste nog actief is, dit zie je door de kijken of een geen anonymus als gebruikersnaam staat. De gebruikers die anonymus heten, zijn niet meer actief op dit forum.
Veel plezier nog op het forum!
Liefs
Anoniem789
Heyy,
Is lijkt mij verder niks mis mee toch? Als je ergens op wilt reageren moet je dat vooral lekker doen hoor is niks mis mee! :)
Liefs, ItsJustMe <3
Ik vind het zelf vaak leuk als ik oude topics naar boven zie komen omdat ik die vaak ook nog niet heb gezien, ook omdat er vaak wat interessants bij zit.
dus van mij mag het zeker doe lekker je ding al is het een topic van 8 jaar geleden die je intresseert maarja dit is mijn mening
Hey @Charlotte2024
Als jij denkt dat je iets aan een ouder topic heb toe te voegen mag je daar gewoon op reageren. Het kan zomaar zijn dat een topic dan weer in nieuw leven krijgt. Mijn eigen “film/serie tips” is niet bepaald actief maar het zou prima zijn als mensen daar in reageren.
Het enige wat ik “irritant” vind is dat je nog wel eens ziet dat mensen vragen gaan stellen aan een TS die al jaren niet meer op het forum zit.
Het klopt dat dit op andere fora vaak niet mag of niet wordt gewaardeerd. Ik zit zelf ook nog op een ander forum en daar mag ‘necroposten’ zoals dat heet ook eigenlijk niet. Ze hebben dan liever dat je een nieuw topic opent.
Hey! Ik denk dat jij dat helemaal prima in kunt schatten dus doe dit gewoon zoals je zelf ziet zitten denk ik dat mag je mooi zelf beslissen toch?
Liefs Tover xxx
mij maakt het niks uit hoor! Zelf vind ik het leuk om oude topics van mensen te lezen die vroeger het forum veel gebruikte
Groetjes Lupus
ik zelf zou het niet vervelend vinden, want het sowieso fijn als iemand reageert (Vind ik)
dus ja ik denk gwn reageren waar jij op wilt reageren
Gr SnufDePuf
Bedankt voor jullie reacties @Anoniem Broodje , @Anoniem789, @tim16 , @Tover01 , @Lupus , @ItsJustMe en @SnufDePuf !
Fijn om te horen dat het hier gewaardeerd wordt! In veel oudere topics lees ik veel dingen die ik echt goed vond
Bij het andere forum waar ik het over had was het een ongeschreven regel inplaats van iets dat in de officiële regels staat, dus had ik het in de eerste instantie niet door. Omdat ik redelijk nieuw ben en niet heel lang zal blijven op dit forum dacht ik dat het handig was om gewoon direct te vragen wat de gebruikers hier vonden. Zelf vond ik het stiekem toch wel leuk toen andere mensen daar(vaak nieuwe mensen die het onbewust doen) oude topics terug gingen halen. Het is net zoals @Anoniem Broodje ook al zegt, dat er vaak interessante topics tevoorschijn komen die ik zelf nooit heb gezien.
Groetjes van mij!
ik doe het ook hoor! het is gewoon leuk!
Jammer dat je niet lang blijft hier..
Veel plezier (voor even dan)!
Liefs
Anoniem789