Skip to main content
Vraag

Reacties komen er soms niet op, maar andere wel.

  • 30 June 2024
  • 23 reacties
  • 209 Bekeken

Gisteravond is vgm een reactie van mij niet gepost. Vanochtend merkte @Tartan14 dit ook op, maar zijn opmerking werd dan weer wel gepost, maar niet zijn oorspronkelijke reactie. Dit geldt ook voor @tim16Lees 

 Verder waren er wat foutcodes zoals, error 404 en error 500, met name bij mijn topics. Sommige andere topics hadden dit ook, maar ik zag het vooral bij die van mij, omdat ik die wilde bekijken. Ook kreeg ik het volgende te zien:

CDbException

CDbConnection failed to open the DB connection.--

Moderators?

23 reacties

Hoi @Salam ,

Ik had daar vanochtend ook last van, ik heb een reactie 3x moeten plaatsen. Gisteren werkte het forum sowieso niet goed bij mij, het forum werkte af en toe helemaal niet en had ook even dat ik wel op het forum kon maar geen topics kon openen en dan een foutmelding kreeg.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Salam ,

 

in het topic Veelgestelde vragen - Hoe werkt het forum? | Kindertelefoon Community stelt @Tartan14  deze vraag over zijn eigen reactie(s), en heb ik hem antwoord gegeven. 

Wanneer we een reactie of een topic aanpassen of niet plaatsen, dan sturen we daar altijd een mail over. Al jouw reacties die gisteravond en vannacht van jou zijn binnengekomen, heb ik geplaatst. Wel heb ik een paar keer twee reacties samengevoegd wanneer je in hetzelfde topic tweemaal achter elkaar een reactie had geschreven.  Dat gold ook voor ‘ vriendin is moslim en gay’ , het stukje dat begint met ‘trouwens’ heb ik samengevoegd bij je langere reactie omdat dat aansloot bij die reactie en een paar minuten erna was geplaatst.

Het was inderdaad duidelijker geweest als ik daar een opmerking bij had geplaatst dat ik je reacties had samengevoegd, of als ik je had gemaild. Het was een erg drukke dienst, maar dat hoort geen excuus te zijn natuurlijk.

 

Wat de foutcodes error404, error 500 en CDbException betekenen, dat weet ik niet. Het forum is de laatste tijd wat instabiel. Ik geef het door aan de community manager.

 

Gelukkig is het je toch nog gelukt om heel wat dingen te plaatsen!

 

Groetjes, Marieke

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi @Marieke  niemand neemt u  iets kwalijk hoor! Dingen gaan soms zo en ik was gewoon benieuwd. Ik vind het knap hoe u zo snel werkt! Complimenten! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Salam en @Jesse08,

Die foutcodes had ik idd ook en heb ik nog steeds de hele tijd last van. Pagina niet gevonden staat er telkens bij mij en dat is al een paar dagen zo als ik een topic wil openen en als ik een paar keer de pagina refresh doet hij het soms gewoon weer.. Soms gaat alles trouwens ook wel soepel zoals nu. Best wel vreemd eigenlijk!🤔

In ieder geval fijn dat u het doorgeeft aan de community manager @Marieke!👍😊

Liefs van ItsJustMe <3

Ik had gisteren trouwens ook een ander insided forum (dezelfde leverancier als hier) geprobeerd, en daar had ik precies hetzelfde, topics openen lukte daar ook niet. Ik kreeg de melding dat ik een mail kon sturen naar support@insided.com ofzo, maar dat is meer iets voor de community manager denk ik😉

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jesse08 ,

 

eigenlijk vind ik het best geruststellend om te horen dat het niet per se aan ‘ons’ forum ligt, maar waarschijnlijk een overkoepelend probleem is van Insided/ Gainsight.

Ik geef dit door aan de community manager, dank je. Zij zijn idd degenen die contact hebben met de mensen van Insided.

 

Groetjes, Marieke

Hoi,

Vlak nadat ik mijn reactie hier postte werkte het forum weer niet. Dit is wat ik dan te zien krijg:

En nog een ¨paar¨ andere forums getest😁

Hopelijk helpt dit om het probleem te vinden. 😊

Wat betreft de reacties: dit heb ik bij een iemand die op een ander forum werkt nagevraagd of zij ook dit probleem hebben. (op die manier heb ik ook een keer een probleem wat hier was gemeld, en die persoon heeft het doorgegeven aan Insided en is toen opgelost). 

Reputatie 7
Badge +12

Yep idd wat @Jesse08 zegt die melding krijg ik ook telkens (zie foto hieronder die is van vanochtend).

Goed research gedaan trouwens @Jesse08 haha😉 Het is idd wel fijn om te weten dat het niet aan dit forum ligt. Hopelijk komt er snel een oplossing voor!

Liefs van mij <3

@Jesse08 

Ik had dat ook vanochtend.

Hopelijk vinden ze snel het probleem.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi lieve @Jesse08  dat heb ik de afgelopen dagen ook met regelmaat gehad. Of een "under construction" melding zelfs. 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +4

Het is inderdaad een veel voorkomend probleem de afgelopen dagen, Gelukkig dat het niet aan het forum van de KinderTelefoon ligt, maar wel jammer dat het dan toch voorkomt.:(

Reputatie 7
Badge +4

@Marieke , zeer bedankt voor de uitgebreide uitleg. Ik had het vandaag extreem druk en kon enkel hier en daar wat klavertjes uitdelen :) Ik waardeerde moeite die de moderators in dit forum stoppen!  Ik had het uiteindelijk later zelf gevonden, dus dat was geen probleem, @Marieke . Nogmaals, zeer bedankt, en nog een fijne dag!

Salam🍉

Ik heb inmiddels reactie, het probleem gaat doorgeven worden 👍 Hoop dat het wordt opgelost. 😊

Reputatie 7
Badge +17

Zaterdag ochtend kon ik niet tussen 10:10 en 10:45 in het forum komen. Alleen op mijn eigen profiel. Ik kreeg zo'n zelfde melding als @ItsJustMe

Ik had toen ook even gebeld om er een melding over te maken :)-

Groetjes mij @Anoniemxv 

Hoi kindertelefoon,

Ik heb van die medewerker op een ander Insided forum nu ook reactie gekregen over het probleem met de reacties, dat is daar idd niet het geval. Daar hebben ze geen check, dus misschien gaat het daar mis.

Hopelijk kan de community manager hier iets mee🙂

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Jesse08 ,

Dank je wel voor jouw bericht. Ik geef dit weer door aan de Community Manager. 
Hopelijk worden de problemen snel opgelost. 
 

Groetjes, Mariska

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Allemaal,

Heel goed dat jullie dit aangeven! Vervelend dat jullie hier zo'n last van hadden afgelopen weekend. Bedankt voor alle gedetailleerde informatie. Ik hoor graag of jullie deze problemen nog steeds ervaren. Of dat er andere problemen zijn, of dat het is opgelost.

Mochten jullie nog steeds problemen ervaren, geef het vooral aan en we pakken het weer verder op. 

Groet,

Carolien

Reputatie 7
Badge +12

@Carolien_ Tot nu toe heb ik er in ieder geval geen last meer van gehad dus hopelijk is het nu weer gefixt!👍

Reputatie 7
Badge +4

Kijk is wat ik net zag:

Terwijk deze foto's op hetzelfde moment genomen zijn en de reactie van @tim16 er nog niet opstaat. De ene foto(met mijn pf) was van 'mijn topics' en de andere foto (met tim zijn pf) was van 'mijn reacties'

Grappig eig, moderators

Liefs,

Salam

Reputatie 7
Badge +4

Nog steeds😅

#checkduurttelang:(

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Salam ,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar ik lees ook dat je vindt dat de check te lang duurt?

We hebben in principe drie diensten per dag, tussen 10 en 13, tussen 15 en 18 en tussen 20 en 23. Als je in de tussentijd iets post en het toevallig ook net heel druk is, kan het inderdaad even duren voordat we hebben kunnen moderaten. In ieder geval doen we hard ons best om dat zo snel mogelijk te doen, maar af en toe duurt het dus helaas iets langer.

Als je nog meer wilt weten, laat het dan even weten, want misschien heb ik je vraag niet goed begrepen.

Groetjes,

Anna, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +4

Ahhh, ik wist niet dat jullie overdag  ook een pauze nemen (dus tussen 13-15 en 18-20 wordt er niet gemodereerd). Dat verklaart alles. Verder zijn mijn reacties niks geks. Ik poste hoe er bij 'Mijn Topics' te zien was dat ik als laatst zal hebben gereageerd, terwijl er bij 'Mijn Reacties' te zien is dat Tim het laatst zal hebben gereageerd, maar zijn reactie was nog niet gepost. Niks geks, was wel interessant. 

Reputatie 4
Badge +1

Ah, ok @Salam , dan snap ik het!

En fijn dat het nu opgehelderd is!

 

Groetjes, 

Anna, De Kindetelefoon

Reageer