Random gespreksbeëindiging?

  • 17 December 2022
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

Hoi,

Ik was dus zojuist in een chatgesprek met een medewerker van de Kindertelefoon, maar het gesprek werd uit het niets beëindigd, ik kreeg opeens twee korte vragen over hoe ik me voel na het gesprek en wat ik van het gesprek vond. Wat ik hiermee hoop is dat ik op een of andere manier weer in contact kan komen met dezelfde medewerker zodat ik het gesprek kan voortzetten zonder opnieuw alles uit te hoeven leggen.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Jl1anonymus ,

 

oh, dat klinkt als een technische fout! De medewerkers van De Kindertelefoon sluiten een gesprek altijd duidelijk af en zeggen dan gedag. 

Ik kan me voorstellen dat je graag met dezelfde medewerker weer in contact wil komen, maar dat gaat helaas niet. Er werken rond de 700 mensen bij De Kindertelefoon en de kans dat je de volgende keer dezelfde persoon treft is dus niet groot. Dat is ook de bedoeling, want de gesprekken zijn daardoor extra anoniem.

In jouw geval is dat natuurlijk wel jammer. Hopelijk wil je het een volgende keer nogmaals proberen, je hoeft natuurlijk niet alles te vertellen wat je de vorige keer al hebt verteld, of alleen een korte samenvatting.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reageer