Vraag

Quote in profiel?

  • 14 March 2021
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

 

Hoe maak je een quote aan of voeg je er een toe? Want ik zie dat mensen soms quotes onder hun reacties hebben en dat vind ik best wel leuk, maar als ik op quote klik dan komt er een soort reactie op een topic.

 

Groetjes van een leuk mens :)


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi iedereen,

 

Laat maar! Sommige mensen hebben een quote onder hun post, maar je kunt er ook iets anders zetten. Zoals je ziet heb ik er nu ook een, het heet een handtekening en je kunt het instellen als je naar je profiel gaat. Je kunt er dus in zetten wat je wilt en het komt onder elke post te staan. Lees mijn handtekening ook even! Het is een beetje geïnspireerd door de handtekening van @BigBrother, 't maakte me wel een beetje emotioneel en deed me denken aan als mijn account verwijderd wordt… maar voor die tijd moeten we elkaar gewoon lekker helpen! :)

Hee een leuk mens,

Top dat je het zelf gevonden hebt.

Volgens mij is het wel zo dat als je account verwijderd word/laat verwijderen, dat je handtekening dan niet meer zichtbaar is.

Omdat het gekoppeld is aan je account en die is dan verwijderd. Daarmee verdwijnt dan ook je handtekening.

Maar voor de tijd die je op het forum bent kun je het wel zien🙂

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Simply Me,

 

Dankje voor de extra informatie! Het maakt denk ik niet zo veel uit, omdat ik tegen die tijd al van het forum af ben. Maar 't is wel jammer.

 

En trouwens, ik zie dat de titel van dit topic is veranderd naar quote in profiel, blijkbaar vond De Kindertelefoon de titel “Quote?” niet zo passend😂

“Quote" of “Quote in je profiel"is wel wat duidelijker. Dan kun je sneller zien waar het topic over gaat. Daarom past de Kindertelefoon het aan.

Groetjes,
Simply Me

Reageer