Pf foto verwijderd?!

  • 25 February 2018
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Hallo. mijn profiel foto is verwijdert. terwijl het een character uit een film is! Bijna iedereen kent haar!. (ik ben het zelf dus niet) maar iemand die in een film speelt! die heeft er vast geen probleem mee als ik haar als pf gebruik als ze over heel het internet staat!. Ik vind dit erg raar...

2 reacties

Men wilt gewoon niet dat je mensen herkenbaar op je profielfoto hebt staan.
"21. Gebruik van foto’s waarop een persoon (gedeeltelijk) herkenbaar in beeld is, is niet toegestaan "
Ik neem aan dat merken ook niet mogen, dus tenzij het niet echt bekend is (heh....) kom je daar mogelijk ook niet mee weg.

Als je dat karakter zo graag bij jouw profiel wilt hebben, dan kun je misschien fanart gebruiken.
Ik denk dat er gewoon één lijn getrokken moet worden als het gaat over profielfoto's met mensen. Stel je bent een BN'er onder de 18 en je hebt hier een account, maar iemand heeft jou als profielfoto. Ik zou dat wel een beetje raar vinden en ook wel vervelend, want diegene is mij niet, maar heeft mij wel als profielfoto...
Ook kent niet iedereen alle bekende mensen, dus je moet maar net weten dat het een bekend persoon is.

Reageer