Vraag

PETITIE: #UNBAN@MCES


Reputatie 7
Badge +19

Hallo beste kindertelefoon/moderators,

@MCES  Is al een paar keer proberen terug gekomen maar steeds word hij geband en dat vind ik niet oké ik was namelijk na 1 dag al terug en hij moet een week of meer wachten dat vind ik raar en ik weet dat hij de regels heeft overtreden maar gun hem een 2e kans en ik weet dat jullie een gesprek hebben morgen en dat we zullen moeten wachten. Maar ik wil toch proberen eerder een unban te krijgen voor mijn medeforummer en als hij nooit meer word geunband dan wil ik dat hij de kans krijgt 1 week om een afscheidstopic aan te maken en te reageren en uiteraard teken ik de petitie en jullie?


33 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ja lees de regels maar daar staat dat je er 2 zou moeten krijgen

Ik teken zeker ook, hij heeft dan misschien de regels overtreden, maar hij verdient een 2e kans!

Maar ik begrijp dat het voor de moderatie lastig is om een balans te vinden van wat wel en niet mag en welke straf daar bij hoort. Dus we wachten maar af wat zij ervan vinden

Ik snap het ook

Maar hij was een behulpzame jongen 

Reputatie 7
Badge +7

Nee, normaal gesproken word je na 3 waarschuwingen gebannen maar als het heel erg is,  zoals persoonsgegevens delen,  dan word je al na 2 waarschuwingen gebannen. Je krijgt vgsm alsnog maar 1 waarschuwing per overtreding. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik hoop dat hij mag terug komen. Denk dat hij erg geschrokken is. Dat was ik ook na mn 1e waarschuwing.  Ik hoop dat het goed komt :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +19

Hoop ik ook ik vind het zo zielig

Reputatie 5
Badge +2

Ik ook 

Reageer