PETITIE: unban meerdere forumleden


Reputatie 7
Badge +14

Beste Kindertelefoon, 

Er zijn in de laatste weken veel forumleden geband, de meeste met een ongeldige reden. Wij willen graag dat Y_xxxxxxxxxx, MCES, en Wereld unband worden. Wereld heeft een mail naar jullie gestuurd waarin hij alles uitlegt. Ook zijn er verschillende forumgebruikers (Ellen, Zelle en Sankonijn. Alhoewel Zelle volgens mij weer terug is) weggepest/weggegaan omdat ze het niet trokken dat de genoemde gebande forumleden geband zijn. Zouden jullie nog een keer willen kijken of ze unband kunnen worden? Oh en SLUIT DIT TOPIC NIET AUB. Nou in ieder geval niet totdat jullie met een oplossing zijn gekomen of de forumleden wel of niet unband worden. 

 

Heyy forumgebruikers, 

Om de Kindertelefoon de genoemde mensen te laten unbannen zou ik graag willen dat jullie deze petitie tekenen. Het is aan jullie of jullie dat doen of niet, maar het zou wel heel erg gewaardeerd worden. :) 

 

xx Eenmeisje004 


22 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik teken natuurlijk. 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +4

Me to

Lucky

Reputatie 7
Badge +17

Zeker. Als het onterecht is ben ik aan je zijde !

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Teken

Sano07

Tuurlijk teken ik!

Reputatie 7
Badge +3

Hallo Allemaal,

 

Het forum is een plek waar jongeren anoniem ervaringen kunnen uitwisselen met leeftijdsgenoten, door informatie, advies of ondersteuning te vragen op een veilige plek. Deze veilige plek kunnen wij alleen bieden door het forum te modereren. Gebruikers ontvangen een waarschuwing wanneer zij de regels van het forum, die zijn opgesteld om deze veiligheid te waarborgen, overtreden. Bij de derde waarschuwing worden gebruikers geblokkeerd.  Hier kunnen gebruikers zelf bezwaar tegen maken door een mail te sturen naar forum@kindertelefoon.nl.

 

Luuk

De Kindertelefoon

Ik doe mee ! Als het echt zo is dat mensen straf krijgen en dat niet verdienen vind ik dat niet tof

Sanny xxxxx


Dag Meneer is dat dan echt voor een heel jaar ? dat is best wel veel ! Sorry dat ik het zo zeg maar ik vind dat nogal wat. Een maand is al erg lijkt mij.

Met respect volle groetjes Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +4

Deze zijn toch allemaal geband vanwege contact via socials?
Ik vind t wel jammer dus ik teken, maar snap niet helemaal de onschuld.

Ik teken zeker

 

Zelle

Reputatie 7
Badge +17

Ik bied aan om een maand straf te krijgen en er niet meer op te mogen als  ze terug mogen komen :disappointed_relieved:  het zijn zulke lieve mensen.  Geef mij maar straf zodat zij weer terug mogen :)   bedoel het echt goed maar het is zo jammer allemaal.  En ik mis ze ook .

Groetjes lief Julian X

Hoi @Julian12  ik begrijp je emoties en wat super lief dat je je wilt offeren maar dat hoef je niet te doen hoor ! Als jij nix fouts hebt gedaan hoef jij geen straf te krijgen.  Dat zou niet verdient zijn joh. Ik steun de oproep wel als deze mensen zo belangrijk voor iedereen zijn. Lieve Kindertelefoon :   Toon genade !  Schenk genade, dat is het mooiste wat er kan gebeuren :-) 

Liefde <3

Sanny xxxxx

@Sanny 

Je lijkt heel erg op Ellen

Net zo Wijs en Aardig

Maar ik ga slapen 

weltrusten

Snap deze petitie wel en het is jammer dat deze mensen geband zijn. Het lijkt mij echter wel een reden hebben en dat is overtreding van de forumregels... Wij zijn geen moderator en kunnen daarom niet oordelen over of het of niet terecht was, bezwaar maken kunnen wij ook niet. Vermoedelijk gaan deze gebruikers zelf echt wel bezwaar maken of dat hebben ze al gedaan.

Een petitie of je eigen account opofferen is heel aardig, maar ik denk niet dat het gaat helpen. Regels zijn regels en die moet iedereen volgen.

 

@Zelle  hihi ja dat kan kloppen :)

Welterusten  xxxx Sanny

En ik hoop dat alles wordt opgelost jullie zijn hier allemaal met hetzelfde belang. Leden en medewerkers alike ! Kom er samen uit <3

Liefde. Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

@WaaromIsEenBanaanKrom  je hebt zeker een punt maar er is ook  nog een menselijke maat binnen regels en deze mensen zijn gewoon vriendelijk, netjes en goed van aard. En vandaar mijn uiting. Ik zou zo graag willen dat alles weer rustig wordt en het weer gaat over waar het over moet gaan. Strikt genomen heb je gelijk maar soms kun je ook kijken of er maatwerk kan.  Maar ik ga niet tegen je redenering in, die klopt. Mijn hartenkreet is gewoon omdat ik een gevoel uit :)  en ik hoop dat ze toch terug mogen komen, strikte regels zijn goed maar menselijkheid is nog veel beter 🙂 En ik erken zeker het gezag van de medewerkers ( waardeer ze ook ! )en ik doe al tijden mijn uiterste best om binnen de regels te blijven maar ik wou het gewoon kwijt :blush:

Groetjes liefs Julian X

 

@Julian12  Ik snap je gevoelens uiting ook wel en menselijkheid is zeker goed. Alleen er moeten ook regels zijn om het veilig en overzichtelijk te houden. Sommige mensen hebben bewust forum regels over treden en namen daarbij het risico voor een waarschuwing met al gevolg een ban. Hoe lief en aardig die mensen ook zijn, je kunt dan niet alleen maar vanuit menselijkheid kijken.

 

@Julian12  Ik snap je gevoelens uiting ook wel en menselijkheid is zeker goed. Alleen er moeten ook regels zijn om het veilig en overzichtelijk te houden. Sommige mensen hebben bewust forum regels over treden en namen daarbij het risico voor een waarschuwing met al gevolg een ban. Hoe lief en aardig die mensen ook zijn, je kunt dan niet alleen maar vanuit menselijkheid kijken.

 


Volgens mij zijn jullie het wel eens, je zegt eigenlijk hetzelfde maar dan net even op een andere manier :) en als iemand dan toch even een poging doet om voor anderen op te komen vind ik dat persoonlijk heel lief, hoe onreglementair dat ook is :blush:  maar jullie hebben allebei gelijk als ik alles zo lees.

Sanny xxxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik geef toe dat het een uiting was maar het was goed bedoeld :blush: ik vind alles gewoon heel jammer, ik zocht een manier om dat te zeggen.  En  ik heb wel een mail gestuurd om voor iemand te pleiten en verder ga ik mij op het forum er niet meer over uiten. :)  ik heb alles wel gezegd wat ik vind en nu weer vooruit en hopen dat…..enzo ;)

In andere topics blijf ik gewoon actief !

Groetjes en liefs Julian X

Het gaat mij ook niet om gelijk hebben en we hebben inderdaad allebei gelijk. Het maakt alleen een behoorlijk verschil of je kijkt vanuit emoties of vanuit een regels, meer nuchter dus.

Ik ben ervoor dat er wat minder gelijk uit emotie gereageerd wordt, maar goed ik ben zelf dan vrij nuchter. Ik hoef hier verder ook geen discussie over!

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het ontzettend jammer dat er zo veel leuke mensen weg zijn (gegaan).. ik denk alleen niet dat ze ge unband worden als ze serieus contact gegevens hebben uitgewisseld. Dat is een duidelijke regel waarvan iedereen op de hoogte was, dat hadden ze dus ook gewoon niet moeten doen. Ik hoop uiteraard alsnog dat ze ooit terug zullen keren maar ik weet niet of het heel realistisch is om dat te denken.  

Reputatie 4
Badge +1

Ik teken!

Reageer