Vraag

PETITIE: Maak de blokkade van mijn mede-forummer ongedaan.


  • Anonymous
  • 0 reacties

PETITIE:

Meten met 2 maten is niet normaal op dit forum. Niet normaal maken wat niet normaal is. Ik wil de blokkade van @wilhelmavemela ongedaan krijgen. Ze heeft een account-blokkade ontvangen voor het verbreken van forumregel 7 maar ze had toestemming van de Kindertelefoon om haar plaatsnaam te vermelden. Hallucinant om hiervoor accounts te blokkeren. 

Kom op tegen onrecht! Stop meten met 2 maten! Stop blokkades die unfair zijn.

Laat een reactie achter als je deze petitie ondertekend. Alvast bedankt voor het ondertekenen van deze petitie. 

-TheMightySlayer <3


Dit topic is gesloten

18 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik teken uiteraard:)

 

Reputatie 3
Badge

en ik wil iedereen alvast hartelijk danken die de petitie tekend

Ik teken de petitie vanzelfsprekend ook.

ik teken het 

ik vind het heel oneerlijk

ik doe mee

Ik doe mee !  Ik reageer ook nog even bij Forumregels.

hartelijke groet, Sankonijn

Reputatie 7
Badge +17

Natuurlijk teken ik ! Mijn hart ligt bij haar ! Dus please let her come back. 

En Sankonijn super bedankt ook. Ik kan het zo mooi  niet zeggen als jij maar het klopt helemaal ! 

Grtz liefs Julian X 

Hoi ik teken uiteraard mee.  Ik vind het te gek voor woorden. Volslagen willekeur, en ook voor helemaal niet gemene, slechte of valse gedragingen maar voor lief zijn voor elkaar word je hier afgestraft !  Te dol om waar te zijn. dan maar waarschuwingen en straffen maar ik zeg het gewoon !

Boze groetjes Ellen

Reputatie 6
Badge +3

Hoi allemaal,

 

De discussie die hier is ontstaan heeft meerdere kanten.

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie met getrainde vrijwilligers.

Die doen onafhankelijk van elkaar hun moderatiediensten dus is het bijna onvermijdelijk dat we niet helemaal hetzelfde denken en handelen bij de handhaving van regels.

We hebben deze kwestie weer terug gestuurd naar de community manager die er goed over na moet denken.

Hopelijk komen we er uit.

Ik zou het jammer vinden als jullie het forum niet meer als een veilige plek ervaren,

Groeten,

Ab W

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik teken de petitie ook. Gelukkig wordt er al wat mee gedaan volgens mij.

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi allemaal,

 

De discussie die hier is ontstaan heeft meerdere kanten.

Wij zijn een vrijwilligersorganisatie met getrainde vrijwilligers.

Die doen onafhankelijk van elkaar hun moderatiediensten dus is het bijna onvermijdelijk dat we niet helemaal hetzelfde denken en handelen bij de handhaving van regels.

We hebben deze kwestie weer terug gestuurd naar de community manager die er goed over na moet denken.

Hopelijk komen we er uit.

Ik zou het jammer vinden als jullie het forum niet meer als een veilige plek ervaren,

Groeten,

Ab W

 


Hallo meneer, mag ik daar wat over zeggen ? Als dat zo is dat iedereen er anders tegenaan kijkt moet je zorgen dat een ban pas gegeven kan worden na een check door een manager, het 4 -ogen-beleid. Zodat iemand niet zomaar zo'n keiharde beslissing kan nemen. belachelijk ook trouwens dat een ban meteen voor altijd is, waarom niet voor even , een dag of een week ? Als het dan al moet.  Ik word iig heel ongelukkig van dit gedoe allemaal. En veilig voelt het niet meer, ik pas overal mee op en moet steeds denken of iets wel mag. daar kwam ik niet voor.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

en ik wil iedereen alvast hartelijk danken die de petitie tekend


:kissing_heart:  steun !!

Reputatie 7
Badge +14

en ik wil iedereen alvast hartelijk danken die de petitie tekend

Natuurlijk! We doen er alles aan  om te zorgen jij, lieve meid, je account terug krijgt! 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

WATT?!?! HET TOPIC 'Hier gaan we alles delen' is verwijderd

 

Ik teken en steun de petitie, als sanctie aan de KT ga ik even op non-actief.

Respect, @wilhelmavemela @wilhelmavemela2.0

 

Bedankt KT...

@wilhelmavemela 

Is al terug 

Maar @MCES niet

 

Zucht

Zelle

Reputatie 7
Badge +19

Dank juist niet op non actief gaan je kan helpen met de moderatie verbeteren en zet het in je handtekening dan zien meer mensen het je bent een persoon die ons goed zou kunnen helpen wereld

Reputatie 7
Badge +3

Ja, ik ga toch niet helemaal op non actief, maar in die tijd ga ik even strijden voor ONS.

Reputatie 7
Badge +19

Top ik hoop dat de strijd helpt

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic wordt gesloten, zie hier de uitleg daarvan: 

Groetjes, 
Rob
De Kindertelefoon