Vraag

oudere mensen op forum

  • 30 January 2024
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hey allemaal 

Hoe weten we of er geen 18+ mensen op dit forum zitten?  Het lijkt mij een beetje creepy als dat wel zo is. 
liefs 💋 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Eenmeisjeineenlandverweg ,

Dat weet je eig niet, maar contactgegevens kunnen/mogen toch niet uitgewisseld worden, dus het is dan niet persé heel erg. 

Rare reacties komen toch niet door de check, dus daar heb je geen last van

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat weet je dus niet 100% zeker omdat iedereen hier anoniem is. Klopt ook wat @Jesse08 zegt. Echt kwaad kunnen ze hier toch niet doen en de check houdt vage reacties toch wel tegen.

En dit staat in forumregel 1: Als we twijfelen of je binnen de leeftijdscategorie van 12 tot 18 jaar valt dan kunnen we je identiteitsbewijs opvragen. Ontvangen wij die niet, dan kunnen we besluiten om je account te blokkeren.

 

Reputatie 6
Badge +3

@Eenmeisjeineenlandverweg 

Jesse08 en tim16 hebben  al  antwoord gegeven op je vraag. Mocht je hier toch nog meer vragen over hebben, dan kan je die altijd stellen.

Groet,

Carolien

Reputatie 4
Badge

Dankjewel 🙏 

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb wel eena gelezen over ouders die het account van hun kinderen hebben gevonden. Dat is ook bij mij gebeurd. En er is voor een lange tijd gekeken naar alle topics en reacties die ik plaatste (allemaal zonder toestemming van mij en misschien nu nogsteeds ). 

Dus er zijn degelijk wel volwassen die soms op dit forum kijken. Maar dan om te zien wat hun kinds uitspookt.

Als 18 plussers geen account hebben en niet reageren of topics maken op het forum, kan de kindertelefoon niks doen. Als ze wel een account zouden hebben en topics zouden maken of reageren dan zouden ze kunnen doen wat @tim16 zei. 

Reageer