Vraag

OPROEP: KINDERTELEFOON!!!!!!!!


Reputatie 3
Badge

beste kindertelefoon mijn account is verwijderd of geblokkeerd door forumregel 7 maar waar heb ik mijn persoonsgegevens dan gedeeld want bij de stad heb ik het netjes gevraagd en als het niet mocht zou ik het niet doen maar ik ben volkomen verward en ik heb me gisteren in slaap gehuild ik wil misschien ook weg van het forum maar er zijn hier een paar belangerijke mensen die ik dan helaas zou moeten achterlaten kunnen jullie mij uitleggen waarom mijn account is verwijdert


Dit topic is gesloten

25 reacties

Volledig mee eens met dit.

Ik vind het meten met 2 maten,  

ja, ik ben er en gelijk moeten mijn reacties gecheckt worden door een moderator.

Tuurlijk. Het zou weer eens niet. Ik heb echt het vertrouwen verloren in de moderator die dit heeft gedaan. Terwijl de rest van het mod-team er okay mee was. En dan ook nog met 2 maten meten...

Reputatie 7
Badge +7

Yo kunnen jullie ff die guy rapporten over seks met zn moeder of zo? Ik vind zn profiel foto nogal onsmakelijk.

Yo kunnen jullie ff die guy rapporten over seks met zn moeder of zo? Ik vind zn profiel foto nogal onsmakelijk.

Gedaan. Dit was mijn rapportage-reden, nog even duidelijk gemaakt dat ik het niet eens ben met de moderatie.

"Ik mag hopen dat er dit keer wel een normale moderator zit die niet met 2 maten meet. Oftewel, verwijder of verander de profielfoto van deze gozer. Dit is behoorlijk NSFW en ongepast."

Waarom is er een tweede @wilhelmavemela ????

Een uitleg graag !!!

Waarom is er een tweede @wilhelmavemela ????

Een uitleg graag !!!

Haar eerste account is verbannen door een moderator die slecht is in modereren vanwege dat topic.

Dat meen je niet !!!!!!

Dat meen je niet !!!!!!

Ja, het is gewoon schandalig. 

Reputatie 7
Badge +14

@EstherE, Zou u dit misschien willen uitleggen? 

Vriendelijke (nu nog wel) groet, 

Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +17

Eens ! Zonder twijfel !

Groetjes en liefs Julian XXX

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben er ook mee eens! 

xx Eenmeisje004 

@EstherE, Zou u dit misschien willen uitleggen? 

Vriendelijke (nu nog wel) groet, 

Eenmeisje004 

Een uitleg graag!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb net een soortgelijke topic als hier zullen we alles delen aangemaakt om te kijken of het geplaatst wordt of niet. Het wordt nog gechekt maar het duurt wel heel lang voordat ie geplaatst wordt. Ik denk dat ze hem niet plaatsen. 

xx Eenmeisje004 

Ik heb net een soortgelijke topic als hier zullen we alles delen aangemaakt om te kijken of het geplaatst wordt of niet. Het wordt nog gechekt maar het duurt wel heel lang voordat ie geplaatst wordt. Ik denk dat ze hem niet plaatsen. 

xx Eenmeisje004 

Ik heb net gewoon voor de grap om te laten zien dat het belachelijk is een topic '’hier zullen we niks delen'’ gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +19

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

Hooii ik ben weer terug!!! Ze hebben de verbanning ingetrokken maar ik heb wel 2 waarschuwingen dus ik ben voorzichtig ben nog een beetje in shok maar gaat goed ik wil jullie enorm bedanken voor de petitie en ik wil zeggen dat jullie echt geweldig zijn echte vrienden!!!! Thanks het heeft geholpen ben echt zoooo blij met jullie.

Heel erg bedankt en weet ik hou van jullie

Top! Dat is positief nieuws! :D

Reputatie 7
Badge +19

Zeker nu zal ook ik meedoen in de strijd maar wel voorzichtig #verbeterdemoderatie

Reputatie 7
Badge +3

Goed dat je terug bent…

 

Ik heb mijn vertrouwen in het forum een beetje verloren...

Reputatie 7
Badge +19

Samen kunnen we het forum verbeteren jij kan helpen

@wilhelmavemela 

Ga je dan ook jou handtekening veranderen 

Reputatie 7
Badge +19

Ja doe ik!

Reputatie 7
Badge +3

Moet er weer iets langs 'de modenator'...

Reputatie 7
Badge +19

Ja mijn handtekening is ook lang goed dat je meedoet

@Wereld 

Haha , je handtekening is cool !!!

@wilhelmavemela 

Welkom bij ons in de team

Reputatie 3
Badge +1

Dit topic wordt gesloten, zie hier de uitleg daarvan: 

Groetjes, 
Rob
De Kindertelefoon