Skip to main content
Sticky

Opnieuw een belangrijk bericht over de moderatie de komende periode

  • 26 August 2024
  • 8 reacties
  • 664 Bekeken

Beste gebruikers op het forum,

We willen jullie bedanken voor jullie begrip voor de moderatietijden tijdens de zomerperiode. Fijn dat we met elkaar het forum draaiende hebben gehouden. Helaas zijn we als moderatieteam door verschillende omstandigheden nog niet op volle sterkte. Dit betekent dat we nog steeds niet dezelfde aantal uren als normaal aanwezig kunnen zijn om de berichten te checken en te plaatsen. We hebben dan ook besloten, dat we moderatie uren zoals in de zomerperiode voortzetten.

 

Hoe ziet dit eruit voor de komende weken?

De komende weken zorgen we ervoor dat er ’s ochtends tussen 10 en 13 uur en ’s avonds tussen 20 en 23 uur een moderator aan het werk is om jullie berichten te checken en te plaatsen.

In de uren daartussen zal soms wel gecheckt worden, maar dat kunnen we niet garanderen. Het kan dus voorkomen dat wanneer je ’s middags een bericht plaatst het langer duurt dan normaal voordat deze online komt.

We snappen dat dit niet ideaal is, gelukkig zijn er wel weer meer moderators terug van vakantie en zullen we meer aanwezig zijn in de middag dan in de zomerperiode. Zodra we weer op volle sterkte zijn, garanderen we weer alle moderatietijden. We hopen op jullie begrip.

Groet,

Team De Kindertelefoon

Heyy,

Dat is jammer, maar het is wel fijn dat jullie dit zo naar ons door communiceren zodat we weten waar we aan toe zijn dus bedankt daarvoor! Hoop dat het forum snel weer op volle toeren kan draaien!🙂

Groetjess, ItsJustMe :)


Alle begrip hoor. Het is beter dan niks.


Jammer dat die check er niet zo makkelijk een paar week eraf kan. Ik snap ook best wel waarom het niet zou kunnen maar ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we allemaal die check wel minder willen.

En wat @ItsJustMe al zegt. Bedankt dat jullie het doorgeven.

Ik hoop verder dat jullie een fijne vakantie hadden en we wachten wel af hoe het verder gaat met de checks.


bedankt voor het laten weten! we zullen er rekening mee houden!


Bedankt om het te laten weten! 

Ik heb nog een vraagje, hoe zal dit zijn na die paar weken gaat er dan weer constant gemodereerd worden of blijven deze tijden aanhouden? 

Liefs 

Anoniem789 


Hoi @Anoniem789 ,

 

nou, we hopen dat er na deze tijd weer voldoende moderatoren beschikbaar zijn om de normale 3 diensten per dag te kunnen vullen. De meesten zijn inmiddels alweer terug van vakantie, zoals ikzelf, ik ben vanochtend weer teruggekomen :-) 

Maar er zijn er ook een aantal gestopt dus hopelijk kunnen er snel nieuwe collega’s bijkomen zodat we snel weer op volle sterkte zijn. We houden jullie in elk geval zoveel mogelijk op de hoogte.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon



snap ik. ik plaats net een bericht om23:41 en dan hoor je te slapen!! nog veel geluk gewenst met alle berichten checken xD


@anoniempje1010 

Dank je wel voor je begrip 😊

Groetjes, Mariska


Reageer