Vraag

Onduidelijkheid op het forum


Reputatie 3
Badge +1
  • Community Manager
  • 42 reacties

Hallo allemaal,

@wilhelmavemela 
@Sankonijn 
@kwakend1tje 
@TheMightySlayer 
@Eenmeisje004 

@Julian12 
@Ellen 
@Zelle 

We zien dat er de afgelopen dagen veel onduidelijkheid is ontstaan over het modereren. Hier zijn verschillende topics over gestart, waardoor het overzicht is verdwenen. Het is voor De Kindertelefoon belangrijk dat het forum overzichtelijk en veilig blijft. Zodat het een fijne plek is voor en door jongeren. Deze klachten nemen we serieus. We kiezen ervoor om op een plek hier op te reageren, in plaats van in alle aparte topics.

 

We zien dat het nodige is om de huidige forumregels extra toe te gaan lichten. Daarnaast zien we dat jullie de behoefte hebben aan een ‘vrij’ topic, waarin je even over alles kan praten. Tegelijkertijd is het voor De Kindertelefoon lastig omdat dit tegen de forumregels ingaat en we bang zijn dat dit als gevolg kan hebben dat een groepje gebruikers het topic domineert en/of dat je als gebruiker teveel persoonlijke informatie gaat delen.
 

De topics waarin deze onduidelijkheid is ontstaan, hebben we op dit moment gesloten. Onze excuses voor de verwarring die er is ontstaan. We zien zeker wat sterke reacties die ons helpen het forum te verbeteren.

Wij zijn benieuwd naar wat jullie nog meer wensen zijn op dit gebied. De Kindertelefoon wil haar forumregels ook blijven hanteren, dus hoe kunnen we dat het beste modereren in zulke topics? We zijn benieuwd naar jullie reacties. Wij gaan hier zelf ook nog over nadenken en hopen daar zo snel mogelijk duidelijkheid in te krijgen.


PS We hebben nogmaals gekeken naar de waarschuwingen die @wilhelmavemela  ontvangen heeft en hebben geconcludeerd dat er verwarring is ontstaan, wat maakt dat we hebben besloten om deze ban op te heffen. We hebben ook berichten van andere mensen ontvangen die hier vragen over hebben, we proberen er zo snel mogelijk naar te kijken. Mocht je dringende persoonlijke vragen hebben, dan kan dat via forum@kindertelefoon.nl


Groetjes Rob,
De Kindertelefoon


Dit topic is gesloten

204 reacties

@Carolien_  dit is prima toch ? 

Ik bood gisteren nog mijn oprechte excuses aan. Maar uw starre reactie plus zie screenshot zijn voor mij het laatste duwtje.  Ik heb gemerkt dat de fijnste, aardigste en sociaalste mensen hier worden gekneveld en bang gemaakt met straffen en dat alle gore smerigheid gewoon mag bestaan. Omgekeerde wereld. Jongens die ik in reacties kei bang zie zijn omdat ze lief reageren en denken dat ze er uit worden gegooid. Alleen omdat ze anderen willen opbeuren en gewoon lief zijn jeetje mina.. En tegelijk deze topics waar werkelijk niemand wat aan heeft. Ik weet nu definitief genoeg en kom nooit weer op deze site. Daarnaast ga ik er melding van maken bij het betreffende bestuur. 

Met veel verdiet en onbegrip 

Sankonijn. 

Ps wie dit verder leest het spijt me. Alle liefs en groetjes lieve lieve mensen !

@Carolien_  dit is prima toch ? 

Ik bood gisteren nog mijn oprechte excuses aan. Maar uw starre reactie plus zie screenshot zijn voor mij het laatste duwtje.  Ik heb gemerkt dat de fijnste, aardigste en sociaalste mensen hier worden gekneveld en bang gemaakt met straffen en dat alle gore smerigheid gewoon mag bestaan. Omgekeerde wereld. Jongens die ik in reacties kei bang zie zijn omdat ze lief reageren en denken dat ze er uit worden gegooid. Alleen omdat ze anderen willen opbeuren en gewoon lief zijn jeetje mina.. En tegelijk deze topics waar werkelijk niemand wat aan heeft. Ik weet nu definitief genoeg en kom nooit weer op deze site. Daarnaast ga ik er melding van maken bij het betreffende bestuur. 

Met veel verdiet en onbegrip 

Sankonijn. 

Ps wie dit verder leest het spijt me. Alle liefs en groetjes lieve lieve mensen !

 

En dit is dus het effect

Ik ga zelf niet mijn account opheffen. Maar ik stop wel tot nader order met bijdragen aan dit forum en ga mij focussen op de moderatie-misstanden op dit forum. Ik vind het heel erg jammer dat dit zo moet lopen @Carolien_ 

Ik heb een tweede waarschuwing ontvangen voor het verbreken van regel 2'’ ga respectvol met elkaar om'’

Reden: omdat ik een topic '’moderatie-misstanden'’ heb gemaakt waarin ik mensen heb opgeroepen om de moderatie-misstanden te melden. Ik heb het redelijk respectvol gedaan. Dit is dus een teken dat kritiek niet echt wordt geaccepteerd...

Ik ben zo ongelofelijk pissd nu. Ik reageer op @DaVinci  in het topic gedichten en ja hoor...check ! Toeval uhu....ik geloof er niks meer van. En die reactie wordt vast niet geplaatst. Mensen in zo'n onschuldige topic zijn bang ! Bang om lief tegen elkaar te zijn omg waar zijn jullie mee bezig @Carolien_  ?   Verschrikkelijk. Serieus ik ga echt contact zoeken met een nieuws site ofzo. Dit KAN toch niet ? En Sankonijn weggejaagd goedzo hoor ! Wel gefeliciteerd. En deze reactie wordt ook weer gecensureerd door de all mighty moderation ?

Ik ben nog nooit in mn leven zo ontzettend kwaad geweest. Hoe jullie hier met kinderen met problemen omgaan. Dreigen, straffen, inperken en vooral niet luisteren Bah !  Ik vind het zo walgelijk. Mensen zijn in de onschuldigste topics bang en in al die vieze ranzige troll rotzooi mag alles.

Ook ik kom voorlopig niet meer en ga nadenken of ik hier nog wel bij wil horen. Wat een rare verknipte boel is dit aan het worden. Echt erg ! 

Ellen 

Ik heb een tweede waarschuwing ontvangen voor het verbreken van regel 3 '’ga respectvol met elkaar om'’

Reden: omdat ik een topic '’moderatie-misstanden'’ heb gemaakt waarin ik mensen heb opgeroepen om de moderatie-misstanden te melden. Ik heb het redelijk respectvol gedaan. Dit is dus een teken dat kritiek niet echt wordt geaccepteerd...

Het is te belachelijk voor woorden. Gatverdamme wat afschuwelijk. Ik sta aan jouw kant en ze komen maar op met hun waarschuwing. Interesseert me geen fluit meer. De fatsoenlijke mensen worden hier op- en weggejaagd. 

Ellen

Voor de duidelijkheid de laatste 2 reacties zijn van mij, Ellen

Vaarwel allemaal love you gebruikers ! 

-xxx-  Ellen

Ik heb een tweede waarschuwing ontvangen voor het verbreken van regel 3 '’ga respectvol met elkaar om'’

Reden: omdat ik een topic '’moderatie-misstanden'’ heb gemaakt waarin ik mensen heb opgeroepen om de moderatie-misstanden te melden. Ik heb het redelijk respectvol gedaan. Dit is dus een teken dat kritiek niet echt wordt geaccepteerd...

Het is te belachelijk voor woorden. Gatverdamme wat afschuwelijk. Ik sta aan jouw kant en ze komen maar op met hun waarschuwing. Interesseert me geen fluit meer. De fatsoenlijke mensen worden hier op- en weggejaagd. 

Ja, het is gewoon walgelijk. En dan hou ik het rustig want ik wil geen '’derde waarschuwing'’. Al denk ik serieus na om ook mijn account op te heffen. 

Reputatie 7
Badge +4

Op zich vind ik het fijn dat er wordt ingegrepen omdat voor mij de chats die er waren gesloten voelden. Als je bijvoorbeeld kijkt naar gedichten delen dan zie je duidelijk een paar mensen die voorop staan in de reacties en een paar eenlingen tussendoor, maar waarom moet een topic over gedichten gelijk gesloten worden als deze off topic gaat en geef je mensen niet de kans om hun gedrag te veranderen?

Het is jammer dat mensen zich nu gekwetst voelen vanwege de regels en het is begrijpelijk dat mensen zich ergeren aan de 100 penislengte topics, maar ik denk waar het met verdrukken vooral om draait dat topics onafgebroken bovenaan staan. De chats zijn ontstaan omdat er bijna geen specifieke topics werden aangemaakt voor problemen, maar deze vooral in hetzelfde topic besproken werden. Hierdoor kunnen mensen lastiger leren van andermans situaties en dat is juist het doel van het forum.

Groot nadeel van het forum is ook dat het allemaal getypte tekst is waardoor de interpretatie van woorden, zinnen, regels etc, per persoon kan verschillen en daarin is nu een lijn getrokken. Die lijn hebben we ons bij neer te leggen en voor wie dat niet bevalt is er helaas geen andere oplossing geboden. Ik had graag gezien dat er een apart deel van de website voor kwam, maar dat is waarschijnlijk te veel werk met moderaten.

Voor nu wil ik alleen nog zeggen: pas op dat je niet weer specifieke moderators gaat framen, maar hou het op de kindertelefoon in het algemeen.

Fijne dag,
DaVinci

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik lees net alles en het enige wat ik wil zeggen dat ik stuk ga omdat 2 hele lieve forummers weg zijn gegaan.  Ik kan niet zeggen hoe ontzettend verdrietig ik dat vind. Al de rest van de discussie kan ik niks meer over zeggen.  Ik voel me heel down nu en elke beetje redelijke oplossing was beter geweest voor iedereen. Nu zijn Ellen en Sankonijn weg en de rest van dit onderwerp zal wel zo zijn. Al had ik alleen nog maar ja of nee mogen typen dat was altijd nog beter dan hun vertrek. Ik huil me kapot.

Groetjes Julian

Reputatie 7
Badge +3

Ik stuur dit op naar forum@kindertelefoon.nl:

 

Hierbij zeg ik mijn vertrouwen in dit forum met enorme pijn in mijn hart op.

Door het idiote regime op dit forum worden de beste mensen weggepest en laten jullie mensen die nep-verhalen of vragen om dingen die ze al weten gerespecteerd.

@MCES, @Ellen en @Sankonijn zijn weg. Ik voeg @Wereld daarbij toe.

Ik keer alleen terug als het Poetin-regime hier stopt en we een beetje aardig MOGEN doen.

 

Wij mogen hier blijkbaar niet aardig zijn.

Wij mogen elkaar blijkbaar niet eens helpen.

Wij mogen mensen niet eens waarschuwen voor hun anonimiteit.

 

Ik ga alleen nog maar een paar reacties plaatsen als mensen hun zelf willen doden, om hun te helpen.

 

Het enige topic wat ik hierna nog ga aanmaken is een topic om te staken hier. Fucking zooi

 

Mijn laatste woord dan voor nu:

Shitzooi

 

Goed zo. Ik heb dit gestuurd. En moderators, geef mij nu geen waarschuwing, gezien dit een letterlijke citatie is van wat ik heb gestuurd naar jullie landelijke bureau. 

'’

Hoi.

 

Ik heb een paar harde klachten over het forum.

De volgende dingen staan mij zeer tegen:

  • Op het topic ''Onduidelijkheid op het forum" werden wij blij gemaakt met een dode mus. Onze tips zouden meegenomen worden. Niet dus. Er is niks veranderd. Valse beloftes.
  • Totalitaire forum-regime. We hebben 0,0 inspraak. Er wordt ons inspraak voorgehouden maar dat is schijn. 
  • Meten met 2 maten. Een gesprek mag niet. Topics over ''ik word geil van me moeder en heb seks met haar gehad'' en ''ik heb een 1,5 meter grote penis'' mogen wel. Dat is gewoon ronduit meten met 2 maten. 
  • Hallucinant strenge moderatie. Mijn mede-forumgebruiker MCES is nog steeds verbannen. Gesprek topics zijn dus niet toegestaan terwijl als je een topic aanmaakt er wel een optie ''Gesprek'' is. Ik vind dat gewoon hypocriet om dat dan als optie te geven en als we dat dan doen om dat te verwijderen. Verschillende mensen moeten op eieren lopen omdat de moderators losjes omgaan met waarschuwingen en bans geven. En dat met soms mensen die veel heftige dingen hebben meegemaakt. Dan hoor je wat mij betreft niet thuis als moderator op het forum. 
  • Leugens. We worden voorgelogen dat er wat wordt gedaan met onze tips terwijl dat dus niet is. Daarnaast werd er gezegd dat we maandag 7 maart 2022 duidelijkheid zouden krijgen. We leven nu op 10 maart 2022 en er komt nu pas een bericht van de community manager in dat topic.
  • Anti-begripvol. De moderators hebben voor mijn gevoel compleet geen begrip voor de mensen op het forum. Met hun copy-paste ''bel de kindertelefoon'' berichten, de te strenge moderatie, en het zomaar sluiten van topics wanneer het hun uitkomt. Want als we een gesprek zouden hebben over hoe goed het forum zou het topic waarschijnlijk niet gesloten worden. 

Met vriendelijke groet,

TheMightySlayer'’

'’We hebben je topic of reactie ontvangen. Na een check door een moderator wordt deze geplaatst.'’

Bij opnieuw een reactie met kritiek. Dat steekproefsgewijze systeem geloof ik ook niet meer.

Reputatie 7
Badge +3

Ik stuur dit op naar forum@kindertelefoon.nl:

 

Hierbij zeg ik mijn vertrouwen in dit forum met enorme pijn in mijn hart op.

Door het idiote regime op dit forum worden de beste mensen weggepest en laten jullie mensen die nep-verhalen of vragen om dingen die ze al weten gerespecteerd.

@MCES, @Ellen en @Sankonijn zijn weg. Ik voeg @Wereld daarbij toe.

Ik keer alleen terug als het Poetin-regime hier stopt en we een beetje aardig MOGEN doen.

 

Wij mogen hier blijkbaar niet aardig zijn.

Wij mogen elkaar blijkbaar niet eens helpen.

Wij mogen mensen niet eens waarschuwen voor hun anonimiteit.

 

Ik ga alleen nog maar een paar reacties plaatsen als mensen hun zelf willen doden, om hun te helpen.

 

Het enige topic wat ik hierna nog ga aanmaken is een topic om te staken hier. Fucking zooi

 

Mijn laatste woord dan voor nu:

Shitzooi

@TheMightySlayer @DaVinci @kwakend1tje @Ikke13 @Eenmeisje004 

Ik neem mijn woord ‘Poetin-regime’ terug, dat was niet de bedoeling. Ik zat in een slechte bui en ik realiseerde daardoor even niet hoe dat iemand kan raken. Sorry.

Ik bied mijn excuses aan aan de Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +19

@Carolien_  dit is prima toch ? 

Ik bood gisteren nog mijn oprechte excuses aan. Maar uw starre reactie plus zie screenshot zijn voor mij het laatste duwtje.  Ik heb gemerkt dat de fijnste, aardigste en sociaalste mensen hier worden gekneveld en bang gemaakt met straffen en dat alle gore smerigheid gewoon mag bestaan. Omgekeerde wereld. Jongens die ik in reacties kei bang zie zijn omdat ze lief reageren en denken dat ze er uit worden gegooid. Alleen omdat ze anderen willen opbeuren en gewoon lief zijn jeetje mina.. En tegelijk deze topics waar werkelijk niemand wat aan heeft. Ik weet nu definitief genoeg en kom nooit weer op deze site. Daarnaast ga ik er melding van maken bij het betreffende bestuur. 

Met veel verdiet en onbegrip 

Sankonijn. 

Ps wie dit verder leest het spijt me. Alle liefs en groetjes lieve lieve mensen !

nee ik moet echt huilen

@wilhelmavemela Het is inderdaad een hard gelag. Dat mensen hier op het forum worden weggejaagd door een hele heftige moderatie. Het is een klap in me gezicht dat er eerst nog '’begrip'’ werd getoond door dit topic aan te maken en dat de moderators vervolgens niks met de tips doen. Mij een onterechte waarschuwing te geven. En dit forum vooral als pressie-middel te gebruiken. Ik heb er echt geen goed woord voor over. 

 

Hallo mede forumgebruikers,

Graag zou ik ook wat willen zeggen over alle commotie die is ontstaan. Ik denk al dagen na over een gepast reactie, maar weet nog steeds niet goed hoe ik het onder woorden kan brengen.

Ik ben zelf nog maar kort actief, lees al wel veel langer mee zonder dat ik een account had.

Toen ik mijn eerste topic had gemaakt kreeg ik daar lieve reacties op en aanvankelijk werd het goed ontvangen. Er werd gezegd dat ik in een gedichten topic mijn gedicht kon plaatsen als ik dat zou willen. Daarom ben ik het betreffende topic gaan bekijken. Er stonden mooie dingen. Er werd alleen zoveel op elkaar gereageerd met korte berichten en door dezelfde personen, dat het voor mij niet meer bij te houden was.

De laatste tijd hebben meerdere forumleden met elkaar een band ontwikkeld. Daar heb ik niks op tegen, maar doordat jullie elkaar in veel topics spreken en daar in andere topics op doorgaan is het voor anderen niet meer te volgen. Hierdoor voelde ik mij er buiten vallen.

Er stond ook onduidelijk over wanneer iets wel/geen chat is en waarschuwingen en ban van forumgebruikers. Als er iets onduidelijk is, is het goed dat dit wordt aangegeven. De Kindertelefoon heeft er naar gekeken en besloten om topics te sluiten. Wat er nou precies is rondom die ban begrijp ik nog steeds niet, maar in ieder geval is aangeven door de Kindertelefoon hier niet verder op in te gaan en dat het ging om delen van persoonsgegevens. In de forum regels staat duidelijk dat dit niet is toegestaan. Hoe lief en aardig een lid dan ook was, regels zijn regels en daar hebben jullie allen en ik ook mee ingestemd bij het maken van een account.

Daarnaast valt mij op dat er veel topics zijn aangemaakt over de hele situatie en het ook steeds opnieuw wordt geprobeerd. Waarom? En hier heb je weer een club die het met elkaar doet en valt de rest erbuiten.

Dingen kunnen veranderen en dat kan tijd kosten. Wij zien niet wat er achter de schermen gebeurt bij de Kindertelefoon. Er zijn hier elke dag vrijwilligers die hun rol als moderator uitvoeren en ieder ook met een eigen interpretatie van de forum regels, net zoals wij dat ook hebben. Is het dan niet gepast om respect en begrip te hebben en fatsoenlijk naar elkaar tegemoet te treden?

Ik heb er zelf veel moeite mee hoe op alles gereageerd word en heb daarom overwogen om mij account te laten verwijderen. Ik heb besloten dat dat niks oplevert en ik denk dat we er juist met z'n ALLEN een super mooie en fijne plek van kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +3

Weet je wat je misschien niet weet: @MCES wordt geband terwijl wij elkaar helpen.

 

Terwijl dit soort idiote topics wel mogen:

 

OOke maar daar heeft de Kindertelefoon al wat over gezegd en het is niet aan ons om te oordelen daarover

Hey @WaaromIsEenBanaanKrom 

Dat heb je mooi gezegd! Ik ben het hier grotendeels mee eens. Voor mij is het ook niet meer te volgen allemaal hoor. Gelukkig hoef je van sommige topics ook niet alles te volgen. De echt belangrijke topics zijn van mensen die hulp nodig hebben.

Maar goed, wat ik nog even wilde zeggen, over die ban van MCES. Kijk, ik snap dat de moderatie zich aan bepaalde regels moet houden. Maar 2 dingen:

1. Er zijn betere straffen dan een levenslange ban. Misschien heeft hij over een tijd wel echt hulp nodig maar kan hij dan geen hulp krijgen

2. Er waren meerdere mensen een beetje hetzelfde aan het doen als hij. Zij hebben geen ban gekregen…

 

En als ik het goed begrijp heb je het idee dat er groepen ontstaan (wat ook wel klopt) en dat jij er buiten valt..? Bedoel je dan met dat ene topic? Die ene van hier mag je alles delen of hoe hij ook heet..? 

Het spijt me als het deels door mij komt.

En dat van al die topics, tja, ik had ook een topic aangemaakt, maar dat was omdat ik bang was dat alle forumhelden weg gingen.

Sorry als je dat vervelend vond.

Groetjes,

Ikke13

Dankjewel, ook voor meer info over die ban

Punt 1: ik had inderdaad begrepen dat mensen het niet eens zijn met een 'levenslange'' ban. Daar heeft de Kindertelefoon ook op gereageerd, die kritiek is aangekomen.

Punt 2: oke, dat klinkt dan wel krom. Dan is het ook aan die personen om dat aan te geven

Daarnaast: is het nodig om met 5/6 mensen vol kritiek te geven eerst op één moderator en later op de rest. Over die ban gaat tussen de Kindertelefoon en de betreffende persoon. En nu wordt het nog steeds besproken in topics en uit verband gerukt met alles wat er word gezegd.

Ja ik voel me er idd erbuiten vallen. Niet door een specifiek topic, maar alle topics van de afgelopen dagen. Bedankt voor je excuses. Ik wil wel zeggen dat ik dit in het algemeen plaats

Hey @WaaromIsEenBanaanKrom 

Ik begrijp het ja, het is niet oké om met z'n allen 1 moderator "aan te vallen". Daar ben ik ook tegen. Kritiek hebben mag, maar niet met zijn allen tegen 1. 

De mensen die dit hebben gedaan hebben hun excuses aangeboden (hebben ze goed gedaan), dus dat is nu klaar. 

Dat nog over die groepen, ik had ook dat het voelde alsof ik er niet bij hoorde. Nu is dat minder. Nog wel een klein beetje. 

Maarja…

~Ikke13

 

Beste moderators/forumleden,

De afgelopen tijd is er veel gedoe geweest binnen het forum. De schuld lag bij beiden partijen. Zowel de forumleden als moderators hebben dingen gedaan die niet geweldig waren.

Ik stel voor om het forum te herpakken zoals het eerst was en dit hele gedoe even links te laten liggen. Topics en reacties over dit onderwerp hebben nu toch geen nut. De moderators laten niks meer van zich weten.

Zodra zij weer iets plaatsen hier over kijken we wel weer verder. 

Ik was net letterlijk aan het janken over hoe het nu gaat hier. Het forum waar ik me nu bijna een jaar al zo vertrouwd bij voel... het is zo veranderd. 

Met vriendelijke groet,

Ikke13

Reputatie 7
Badge +17

De groepen hedden nooit de bedoeling om mensen er buiten te laten vallen en voelen en trouwens iedereen was welkom om mee te doen met elke topic zonder uitzondering en je kunt ook aangeven wat je voelt ipv achteraf.  Daarnaast en nog veel belangrijker: al die topics overp**** lengtes en soorten seks en weet ik wat bleven onaangetast en 3 topics waarin mensen ( iedereen die wilde , nooit is er iemand buitengesloten)  elkaar steunen met gedichtjes, hoe onschuldig kan het zijn, en met verhaaltjes, die mogen niet. Ik ben het met de mensen eens die dat niet begrijpen, sorry.  En inderdaad, de regels moeten worden gevolgd en ik doe al 3 weken niet anders dan dat.  maar ik wou hier toch even op reageren.  Iedereen was zonder problemen welkom en kon zijn of haar verhaal doen. Ik zelf dus ook en het heeft mij fantastisch geholpen.  en ik voel mij dan ook niet aangesproken als het gaat om het overtreden van de regels.

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Beste moderators/forumleden,

De afgelopen tijd is er veel gedoe geweest binnen het forum. De schuld lag bij beiden partijen. Zowel de forumleden als moderators hebben dingen gedaan die niet geweldig waren.

Ik stel voor om het forum te herpakken zoals het eerst was en dit hele gedoe even links te laten liggen. Topics en reacties over dit onderwerp hebben nu toch geen nut. De moderators laten niks meer van zich weten.

Zodra zij weer iets plaatsen hier over kijken we wel weer verder. 

Ik was net letterlijk aan het janken over hoe het nu gaat hier. Het forum waar ik me nu bijna een jaar al zo vertrouwd bij voel... het is zo veranderd. 

Met vriendelijke groet,

Ikke13


Helemaal mee eens en ik deel dat gevoel. Verschrikkelijk jammer en verdrietig. meer wil ik er ook niet meer over zeggen. Durf ik niet meer.

Grtz en liefs Julian X

 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @WaaromIsEenBanaanKrom @Ikke13,

Ik ben het helemaal eens met @Julian12.

In de eerste regels van de topicstarter stond dat iedereen daar welkom is. 

Sorry als je dat niet zo hebt ervaren.

Ik blijf nog steeds in staking tot 20 maart.