Vraag

Onduidelijkheid op het forum



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

204 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Oh? Het topic ‘hier mogen we niks delen’ is ook al gesloten. Snap het wel, het was een grapje om uit te testen wat de KT er mee zou doen. :) 

Ik vind het eerste bericht van de topic-opener wel een goede: 

Ok, we mogen niks delen van het totalitaire forum-regime. Dus dan maar een '’hier zullen we niks delen'’ topic.

Ok, bij het aanmaken van het topic gaan er al dingen verkeerd. Zoals bijvoorbeeld het feit dat je tussen '’vraag'’ en '’gesprek'’ kan kiezen. Chatten is een gesprek. Dus we mogen niet chatten maar wel gesprekken voeren. Of mogen we dat ook niet. Maar dat is toch hetzelfde? Een online gesprek is chatten, toch? Denk ik. Volgens de moderatie is er een verschil tussen. Maar er zit geen verschil tussen. Hiermee faalt de moderatie al. En dan ga ik het nog niet eens hebben over de totalitaire moderatie over het forum…

:)

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

Er staat alleen maar sommige dus het is open voor eigen interpretatie of het steekproefsgewijs gaat denk ook dat hoe actiever je bent des te vaker je gecontroleerd wordt en dat het dus automatisch oneerlijk aanvoelt

Reputatie 7
Badge +14

Hoi moderators.

Ik wil graag een verklaring. Hoe kunnen jullie dit topic verwijderen? Terwijl de andere mods het gewoon goedkeurden. Het is echt weer huilen met de pet op. Het topic is zomaar weg. Ik wil graag dat het weer ongedaan wordt gemaakt en dat dat topic weer terugkomt. Puur en alleen omdat wij een gezellige community hebben? Wat willen jullie nou? Een forum waar we het alleen maar over depressieve dingen hebben? Belachelijk. Ik heb hier geen goed woord voor over. Als we dit 2 jaar geleden hadden gedaan, dan hadden we met een flinke portie minder moderatie te maken gehad. En die sekstopics mogen wel gewoon blijven? Het is gewoon meten met 2 maten!

-TheMightySlayer <3

deze reactie komt van het topic van @TheMightySlayer en de reactie is ook van TheMightySlayer. Ik vind hem heel goed in het topic passen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dat snap ik, maar het lijkt mij realistischer dat reacties van mensen die minder vaak reageren juist vaker gecontroleerd worden dan mensen die vaak reageren, omdat mensen die vaak reageren volgensmij ook niet ernstige dingen gaan uithalen, tenminste minder dan nieuwe leden? 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb iets ingetikt en dat gaat weer langs de moderator.. 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Wereld bij mij ook weer een reactie die langs de moderator moet…

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi moderators.

Ik wil graag een verklaring. Hoe kunnen jullie dit topic verwijderen? Terwijl de andere mods het gewoon goedkeurden. Het is echt weer huilen met de pet op. Het topic is zomaar weg. Ik wil graag dat het weer ongedaan wordt gemaakt en dat dat topic weer terugkomt. Puur en alleen omdat wij een gezellige community hebben? Wat willen jullie nou? Een forum waar we het alleen maar over depressieve dingen hebben? Belachelijk. Ik heb hier geen goed woord voor over. Als we dit 2 jaar geleden hadden gedaan, dan hadden we met een flinke portie minder moderatie te maken gehad. En die sekstopics mogen wel gewoon blijven? Het is gewoon meten met 2 maten!

-TheMightySlayer <3@TheMightySlayer 

Huh dit is toch @Eenmeisje004  of wordt ik nu gek?

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind het sluiten van een petitie niet perse heel democratisch...

 

Reputatie 7
Badge +14

Nog maar een x dan? 
Ik vind deze reactie ook wel in dit topic passen, ik heb wel wat dingen van de reactie verwijderd en wat dingen aangepast. Hopelijk wordt hij dan niet door de moderatoren gecheckt: 
 

Ok, bij het aanmaken van het topic gaan er al dingen verkeerd. Zoals bijvoorbeeld het feit dat je tussen '’vraag'’ en '’gesprek'’ kan kiezen. Chatten is een gesprek. Dus we mogen niet chatten maar wel gesprekken voeren. Of mogen we dat ook niet. Maar dat is toch hetzelfde? Een online gesprek is chatten, toch? Denk ik. Volgens de moderatie is er een verschil tussen. Maar er zit geen verschil tussen. Kunnen jullie dit uitleggen?

- de reactie komt van @TheMightySlayer 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +4

@Wereld denk ook wel dat t komt omdat er nu een stuk of 10-15 verschillende topics zijn in deze chaos over hetzelfde onderwerp en hoewel ze leuker zijn als alle seksvragenlijsten is het wel heel onoverzichtelijk geworden.

Reputatie 7
Badge +14

@DaVinci De reactie is nu wat duidelijker hoop ik. Sorry voor de verwarring. :) 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +3

@Eenmeisje004 Helemaal mee eens! 

Laten we voortaan de Nederlandse vertaling voor 'chat' gebruiken --> 'gesprek'.  Want dan wordt het opeens 'legaal'?

Reputatie 7
Badge +17

@Wereld denk ook wel dat t komt omdat er nu een stuk of 10-15 verschillende topics zijn in deze chaos over hetzelfde onderwerp en hoewel ze leuker zijn als alle seksvragenlijsten is het wel heel onoverzichtelijk geworden.


Een chaos, ontstaan in elk geval niet door een paar goed bedoelende gebruikers :)

Reputatie 7
Badge +14

 

Er staat alleen maar sommige dus het is open voor eigen interpretatie of het steekproefsgewijs gaat denk ook dat hoe actiever je bent des te vaker je gecontroleerd wordt en dat het dus automatisch oneerlijk aanvoelt

Het gaat niet om de hoeveelheid, maar om welke soort reacties er door de moderator moeten. De reacties die kritiek hebben op de KT dus. 
xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Wereld denk ook wel dat t komt omdat er nu een stuk of 10-15 verschillende topics zijn in deze chaos over hetzelfde onderwerp en hoewel ze leuker zijn als alle seksvragenlijsten is het wel heel onoverzichtelijk geworden.


Een chaos, ontstaan in elk geval niet door een paar goed bedoelende gebruikers :)

Aanvulling: de chaos die gecreëerd wordt door de KT. :( 

Reputatie 7
Badge +4

Sorry @Eenmeisje004 maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb al denk ik 20 reacties gehad die gecheckt werden en de een ging over zelfmoord, de ander over liefde enzovoort.

Reputatie 7
Badge +4

@Wereld denk ook wel dat t komt omdat er nu een stuk of 10-15 verschillende topics zijn in deze chaos over hetzelfde onderwerp en hoewel ze leuker zijn als alle seksvragenlijsten is het wel heel onoverzichtelijk geworden.


Een chaos, ontstaan in elk geval niet door een paar goed bedoelende gebruikers :)

Chaos ontstaat waar 2 waarden botsen en in dit geval veiligheid, vrijheid en plezier. Een fout in het systeem waar zelfs positieve gebruikers tegenaan kunnen schoppen.

Reputatie 7
Badge +7

Ik ben het volledig met de andere reacties eens. Er staan ik weet niet hoe veel seks vragenlijsten op het forum, die allemaal praktisch hetzelfde zijn, en helemaal niks toevoegen of mensen helpen. Die vragenlijsten maken het forum ook onoverzichtelijk maar die worden (bijna) nooit verwijderd. En topics waarin wij elkaar oprecht helpen worden wel verwijderd.. het lijkt me overzichtelijk als er 1 topic is waarin we elke dag kunnen delen hoe het met ons gaat, ipv dat iedereen elke dag een nieuw topic daarvoor aanmaakt. Ik heb zelf niet doorgehad dat er persoonsgegevens werden gedeeld, ik vind het goed dat jullie daar streng op zijn. 

bedankt dat jullie naar onze kritiek willen luisteren, hopelijk kunnen we samen tot een oplossing komen zodat het forum weer voor iedereen leuk en nuttig is:)

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een reactie geplaatst maar die moet helaas eerst gecheckt worden dus hopelijk komt die snel.. 

Reputatie 5
Badge +1

@Rob_  Als eerste wil ik even zeggen dat jullie moderators geweldig werk doen en wil jullie bedanken over hoe geweldig dit forum is.

Ik vraag me toch af of het niet slim is om een paar gebruikers van het forum (lang actief en kort actief gemixed) in een soort groep te zetten als het mogelijk is die kunnen helpen met dit forum alleen maar beter maken op realistische manieren.

 

Verder denk ik ook dat de vragenlijsten over lengte van piemels enzo weggehaald moeten worden, als een jongen heel onzeker is over de grootte en een andere jongen doet heel normaal over 10cm groter dan kan het heel slecht gaan voelen voor diegene.

 

Ik zou zelf best wel willen helpen en tijd steken in het verbeteren van dit forum

 

Maar mensen in dit topic, blijf wel een beetje lief naar de moderators, vergeet niet dat ze hardstikke goed werk doen en dit (volgensmij) vrijwillig werk is. Ik denk dat we allemaal heel blij kunnen zijn dat dit forum bestaat omdat het ons allemaal verder helpt.

 

Mvg JS2006

Reputatie 7
Badge +14

Sorry @Eenmeisje004 maar ik ben het er niet helemaal mee eens. Heb al denk ik 20 reacties gehad die gecheckt werden en de een ging over zelfmoord, de ander over liefde enzovoort.

Oke, dat is helemaal prima. Ik bedoel ook niet dat er alleen maar reacties met kritiek door de moderator gaan. Wel dat die door de moderator gaan als je snapt wat ik bedoel. :)

xx Eenmeisje004 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ja ik snap je, ws komt dat ook omdat het systeem aanslaat op negatieve woorden omdat het forum is bedoelt voor positiviteit

Reputatie 7
Badge +4

And here we wait again

Reputatie 7
Badge +14

 @JS2006 eens. :) 

xx Eenmeisje004 

 

Naast alles wat al gezegd is lijken mij excuses zeker op z'n plaats van mw. Esther. En ik zou de tips zeker meenemen KTF ! 

Lieve groetjes Ellen -xxx-