Vraag

onbeantwoorde topics


Reputatie 6
Badge +12

Hey Kindertelefoon. Als je zoekt bij onbeantwoorde topics staat er bij bijna elke topic toch wel minstens een response. Is dat de bedoeling of niet, want ik weet niet wat jullie onder ‘beantwoord’ verstaan. (Geen kritiek gwn een vraag hoor 😉)


14 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ow oeps laat maar ik heb het antwoord al gevonden in een reactie op een andere topic, dus ik hoef niet afgekraakt te worden 🤕...

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Oink, Fijn dat je het antwoord al hebt gevonden.

Nog veel plezier op ons forum!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +12

Dankjewel!

Reputatie 6
Badge +12

Hai @Oink, Fijn dat je het antwoord al hebt gevonden.

Nog veel plezier op ons forum!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Maar hoe duid je een antwoord aan als beste antwoord?

Hallo TheShadowOfMortis :)

De Kindertelefoon heeft dat afgeschaft. Ik denk omdat ze niet meer wouden dat iemand op die manier een bepaalde voorkeur gaf aan een antwoord omdat ieder antwoord waardevol is.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Ah Oke! Duidelijk nu. Bedankt!

Reputatie 3
Badge +2

Ow oeps laat maar ik heb het antwoord al gevonden in een reactie op een andere topic, dus ik hoef niet afgekraakt te worden 🤕...

Wat was het antwoord dan??

 

De afdeling ‘Onbeantwoorde vragen’ heeft niet meer de functie die het had. Voorheen konden topics ‘beantwoord’ worden omdat de TS een antwoord als ‘Beste antwoord’ kon markeren. Deze functie is nu van het forum verwijderd, alhoewel je het bij oude topics nog wel kunt zien. 

Door het verwijderen van de functie, zijn alle topics die het kenmerk vraag hebben (i.p.v. gesprek) als onbeantwoord gemerkt, waardoor de afdeling ‘onbeantwoorde vragen’ ook topics bevat die wel al reacties hebben. De reden is waarschijnlijk degene die TheMightySlayer geeft.

Wellicht kan de KT wel een afdeling opzetten voor topics zonder reacties (en dus onbeantwoord), ik denk dat daar wel behoefte aan is.

Is daarmee je vraag beantwoord?

Reputatie 3
Badge +2

Ja, ontzettend bedankt!! en ik ben het met jou eens, een afdeling voor topics zonder reacties zou heel fijn zijn! Nu moet je daar de hele tijd naar zoeken.

Gr. Felix

Ja, ontzettend bedankt!!

Geen probleem! :D

Nu moet je daar de hele tijd naar zoeken.

Correct, aangezien ik redelijk vaak inlog maak ik graag gebruik van de afdeling ‘ Actief sinds laatste bezoek’ dan kan je het vrij gemakkelijk zien en weet je welke topics allemaal nieuw zijn sinds je laatste bezoek (that’s in a name ;) )

Reputatie 6
Badge +12

@Felix weetjewel

De afdeling ‘Onbeantwoorde vragen’ heeft niet meer de functie die het had. Voorheen konden topics ‘beantwoord’ worden omdat de TS een antwoord als ‘Beste antwoord’ kon markeren. Deze functie is nu van het forum verwijderd, alhoewel je het bij oude topics nog wel kunt zien. 

Door het verwijderen van de functie, zijn alle topics die het kenmerk vraag hebben (i.p.v. gesprek) als onbeantwoord gemerkt, waardoor de afdeling ‘onbeantwoorde vragen’ ook topics bevat die wel al reacties hebben. De reden is waarschijnlijk degene die TheMightySlayer geeft.

Wellicht kan de KT wel een afdeling opzetten voor topics zonder reacties (en dus onbeantwoord), ik denk dat daar wel behoefte aan is.

Is daarmee je vraag beantwoord?

Perfect uitgelegd

Reputatie 6
Badge +12

Maar dan kunnen ze beter gwn de hele functie verwijderen, nietwaar?

Heey,

Ja, dat klopt. Dat heb ik ook weleens gevraagd hier op het forum. Het blijkt dus dat De Kindertelefoon met een standaard forum werkt, waarin enkele dingen zijn aangepast voor De Kindertelefoon. Om die reden is het niet mogelijk om de functie 'onbeantwoorde topics' te verwijderen.

Groetjes,
Simply Me

Reputatie 6
Badge +12

Heey,

Ja, dat klopt. Dat heb ik ook weleens gevraagd hier op het forum. Het blijkt dus dat De Kindertelefoon met een standaard forum werkt, waarin enkele dingen zijn aangepast voor De Kindertelefoon. Om die reden is het niet mogelijk om de functie 'onbeantwoorde topics' te verwijderen.

Groetjes,
Simply Me

Aha oke

Reageer