Nieuwe iconen en badges

  • 17 December 2018
  • 12 reacties
  • 307 Bekeken

Badge +4
Beste forumgebruikers,

Vandaag worden er wat aanpassingen gedaan in de vormgeving van het forum, zodat het forum qua stijl weer past bij de vernieuwde Kindertelefoon.

Er komen nieuwe icoontjes en de badges krijgen nieuwe vormgeving.

Dit wordt een voor een aangepast, dus vandaag zul je twee stijlen door elkaar zien lopen.

Met vriendelijke groet,

Suzanne
De Kindertelefoon

12 reacties

gaat voor deze vernieuwing de site er even uit of is deze dan nog de hele tijd online?
Reputatie 7
Badge +6
Hallo Ronald2001,



Ik geef jouw vraag door aan onze communitymanager Suzanne. Ik weet zelf het antwoord hierop niet.

Groet, Mariska (De Kindertelefoon)
Badge +4
We blijven online 🙂

Maar ik wilde jullie even informeren, omdat je de plaatjes een voor een ziet veranderen.

Maar het gaat sneller dan ik had verwacht.
okey,

en nog een andere vraag, kan er dan ook een update door jullie worden gegeven wat er precies veranderd is, ik weet namelijk niet wat jullie verstaan onder iconen, is dat het plaatje van de badge of iets anders?(vraag me gewoon af wat er precies veranderd word)
oh haha nadat ik dit neerzette zie ik meteen andere iconen bij het hoofdmenu van emotionele problemen en gevoelens, sorry!
Badge +4
Kijk maar op de homepage van het forum.

Ieder subforum heeft nu een eigen plaatje (dat zijn de iconen).

En de badges krijgen ook een nieuwe afbeelding.



Er veranderd verder niets aan hoe het forum werkt.

Alleen de kleuren en afbeeldingen worden anders, zodat het weer past bij de website.
okey bedankt! ik zal het dan wel zien veranderen allemaal.



Leuk om te zien dat er steeds word gedacht aan het mooier en aantrekkelijker maken van het forum!
oh haha nadat ik dit neerzette zie ik meteen andere iconen bij het hoofdmenu van emotionele problemen en gevoelens, sorry!

Hahaha same. ik had net rustig een berichtje gepost en ga terug naar het subforum, krijg ik opeens zo'n ander ding bij Emotionele Problemen en Gevoelens. Ik schrok me rot 😂
nog een vraag aangezien er nu iconen en badges worden aangepast, is er dan ook een mogelijkheid dat bepaalde dingen van het oude forum terugkomen?

er was toen een bepaalde smiley: :8

die is alleen weg en nog wat andere maar is dit met een reden weg of per ongeluk?(nieuwsgierig)
Badge +4
We hebben nu een standaardset smileys, dus hij is niet expres weg.



Heb je een afbeelding van hoe die smiley er uit zag?



Met vriendelijke groet,



Suzanne

Dat is :8

Als afbeelding.



:8 droomt ervan om weer een emoji te worden.



Help :8 zijn/haar droom te laten uitkomen.



Doneer nu.



Nee grapje, doneren is natuurlijk nergens voor nodig 😂 Waarschijnlijk kan het niet, maar het valt natuurlijk altijd te proberen 😉



#BringBack:8
hi,



na een paar uur wennen aan de update moet ik zeggen dat ik het echt leuker vind, het is weer vernieuwend en even wat anders (zoals jullie zeggen past het ook meer bij het nieuwe forum).

het is eigenlijk iets kleins dat veranderd is maar geeft wel meteen weer iets nieuws en leuks erbij.

Reageer