Skip to main content

Nieuw platform In je bol is live!

• May 20, 2025
  • 44 reacties
  • 4197 Bekeken

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4

Hallo allemaal,

We hebben het hier al eerder aangekondigd, en vandaag is het zover: In je bol is live! Dit is een online platform waar iedereen van 16 tot 27 jaar terecht kan voor bellen & chatten, betrouwbare informatie, tips, ervaringsverhalen en je vindt er gerichte suggesties voor verdere ondersteuning. Vanaf 18 jaar kan je een account aanmaken op een forum/community.

Kijk op www.injebol.nl voor meer informatie!

Groet,

Carolien

44 reacties

• May 20, 2025

Hai ​@Carolien_ ,

eerder had u gezegd dat mensen die al 18 zijn geblokkeerd zouden worden als het nieuwe forum online komt, gebeurd dat dan nu over een paar weken al?  

Groetjes. 🙂

• May 20, 2025

Dit is geweldig! Ik ben recentelijk 18 geworden en ik ga daar zeker een account aanmaken!

Ik wil nog zeggen dat ik het design van de website erg mooi vind!

Groetjes van mij

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Community Manager
  • May 20, 2025

@Cantaloupe  Dat klopt! Gebruikers die de afgelopen maanden 18 jaar zijn geworden, hebben aan het begin van de middag een mail gekregen dat hun account over 2 weken verwijderd wordt van dit forum. 

@Charlotte2024 Wat een mooi compliment, ik geef het door! En je van harte welkom op de In je bol Community!

Groet,

Carolien

• May 20, 2025

​Ik heb even gekeken op het forum en het ziet er mooi en netjes uit. Echt fijn dat dit nu ook mogelijk is voor 18+. Meteen een account aangemaakt :). 

xx Eenmeisje004

• May 20, 2025

Ik heb de mail gehad.  Heb ff snel gekeken op de nieuwe site en het ziet er goed uit. Ik ga morgen verder kijken en een account maken.

• May 20, 2025

ff een vraag. Komt er op het nieuwe forum ook ruimte voor ‘luchtigere’ topics? Ik heb alleen maar snel kunnen kijken en ik zie eigenlijk alleen maar ‘zwaardere’ onderwerpen nu. Ik mis nog iets als een Vrije Tijd topic. Het fijne van het KT forum is dat er hier juist plek is voor allebei. Of kan ik deze vraag beter daar stellen? Dan doe ik dat morgen wel wanneer ik de tijd om rustig rond te kijken en een account te maken.

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • May 20, 2025

Hoi ​@tim16 ,

goede suggestie! De nieuwe In je bol community is natuurlijk nog helemaal nieuw en we zijn erg blij met input. De komende tijd zal er best nog het een en ander bijgeschaafd worden.

Ik geef het door aan de Community manager. En je mag je suggesties zeker in dit topic zetten hoor, of ook al bij In je bol, wat je wil.

Groetjes, Marieke /  De Kindertelefoon

• May 20, 2025

Ik had vandaag even rondgekeken en had nog een vraagje:

Komt er ook een categorie over de site zelf, zegmaar Over In Je Bol, vergelijkbaar met Over de Kindertelefoon? Zodat we daar vragen kunnen stellen over het platform.

(En ik zou de suggestie van ​@tim16 er ook graag bij willen hebben)

Groetjes van mij

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 20, 2025

Leuk! Heb even gekeken en ziet er al goed uit, moet een beetje wennen dan hier, maar dat komt over 5 jaar wel😉

Groetjes Lupus 

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • May 20, 2025

Hi ​@Charlotte2024 ,

wat leuk dat je ook al hebt rondgekeken! Het subforum ‘ Over In je Bol’ bestaat, het staat onder ‘(Weer) oké voelen’ , hier is de link: Over In Je bol | In je bol Community

Groetjes Marieke / De Kindertelefoon

• May 20, 2025

Hoi ​@Marieke ,

Bedankt voor je antwoord en de link! Ik had het over het hoofd gezien toen ik daar rondkeek 🫣 maar heb het inmiddels gevonden in de categorie weer óke voelen!

Groetjes van mij

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Community Manager
  • May 21, 2025

@tim16 en ​@Charlotte2024 

Goed dat jullie dit aangeven! Ook op de In je bol Community is alles bespreekbaar. En zoals Marieke al aangaf, vinden we het altijd fijn om input te krijgen, zeker ook bij een nieuwe community. Dus als je een account hebt aangemaakt, dan mag je deze input zeker geven. 

Natuurlijk nemen we ook de input mee die hier wordt gegeven, maar het is ook fijn voor bezoekers van de nieuwe community als zij kunnen lezen wat voor input over de community wordt gegeven door gebruikers. 

Groet,

Carolien

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Hoi, ik zat even rond te kijken op de In je bol Community en ookal werkte hij eerder, als ik nu naar de community ga krijg ik gewoon een wit scherm met niks erop en gaat hij ook niet door naar de community, ik snap dat het net nieuw is dus nog niet allemaal helemaal top werkt maar ik dacht ik laat het voor de zekerheid even wetenn!! 💗

• May 21, 2025

@Carolien_ Ik heb net een account gemaakt op In je bol. Ik zal de feedback daar ook plaatsen.

Wel fijn dat daar ook de Gainsight software gebruikt wordt. Hoeven we tenminste niet aan een heel nieuw forum te wennen. 😅

Floor700
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • May 21, 2025

Hoi ​@girlvan033 ,

Dankje voor de feedback! We gaan ernaar kijken!

Groet,

Floor

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Community Manager
  • May 21, 2025

@girlvan033 

Daar ging idd iets mis, we hebben het als het goed is opgelost!

Groet,

Carolien

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

@Carolien_ 
Ik heb meteen even gekeken en als ik naar community ga geeft hij voor mij wederom weer een wit scherm zonder iets anders erop!

Wel gek omdat het eerder vandaag voor mij wel gewoon werkte.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 21, 2025

Hoi, wat geweldig dat dit is gerealiseerd! Super idee en fijn dat het er is. Zo hoeven we geen vroeg definitief afscheid te nemen. En vooral ook top kanjers als ​@tim16 (♥️) en ​@Eenmeisje004  (♥️) niet te veel te missen  omdat deze mogelijkheid er is! Ik verheug me er al op 😉 tot die tijd blijf ik nu en dan hier komen 😊.  Groetjes liefs Tartan XxX 

P.S. Tim het gaat me goed hoor, druk druk 😊 hoop met jou ook! 

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 21, 2025

Zijn er eigenlijk al badges op In je bol? Al is het logisch dat niemand ze nog heeft, weer ik überhaupt niet of ze er zijn

Groetjes Lupus

• May 22, 2025

@Lupus Ik vroeg me ook al af of er badges zijn op het nieuwe forum. Zie wel dit op m’n profiel, dus wie weet..

Robbin_
Forum|alt.badge.img+2
  • Community Manager
  • May 22, 2025

Hi ​@Lupus & ​@tim16 ,

Badges zijn nog in ontwikkeling op In je bol. Dus wordt vervolgd :). 

Groetjes,

Robbin (De Kindertelefoon)

• May 22, 2025

@Tartan15 met mij gaat het ook goed hoor.  Ik vind het ook een fijn idee dat we op deze manier nog niet definitief afscheid hoeven te nemen. Ik heb nog heel wat jaartjes te gaan op het nieuwe forum dus we gaan elkaar daar vast nog wel eens zien (dat duurt alleen nog een jaartje of 3 helaas)

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 22, 2025

Het is wel een beetje raar dat het sub forum onder '(Weer) oke voelen' staat. Het lijkt me logischer om hetzelfde te doen als hier toch? Of misschien onder een technische categorie?

Groetjes Lupus

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • May 23, 2025

Hoi ​@Lupus 

Goed dat je laat weten dat dit niet zo duidelijk is. Ik kan mij voorstellen dat het even zoeken is zo. We nemen jouw suggestie mee, het forum is nog erg in ontwikkeling. ik stuur jouw feedback door naar de community manager.

Groetjes, Mariska

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • May 28, 2025

Hoi ​@Lupus en ​@Charlotte2024 ,

jullie suggestie is opgepakt en het onderwerp ‘ Over In je bol’ staat nu niet meer onder ‘(Weer) oke voelen’ maar is een eigen subrubriek geworden. Zie deze link: Over In je bol | In je bol Community

Bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon