nieuw op het forum

  • 9 January 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hallo , iedereen

Ik ben CuteButterfly , en ben nieuw hier. 

Ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt heb al gemerkt dat eerst alle berichten worden nagekeken  en dan pas geplaatst worden… 

Ik ga het met jullie hebben over verschillende onderwerpen : bv. seks maar bv. stress en spanning ofzo …

Ik ga hier vragen stellen maar ook gewoon gesprekken voeren of … Jullie zullen het wel zien ;)

Ik wil vooral ook jullie helpen met vragen en luisteren wat jullie te vertellen hebben.

Waarom ik naar dit forum ben gekomen?

Omdat ik graag meer mensen wil leren kennen , maar dat niet alleen ik wil jullie helpen met problemen of eender wat… 

Ik hoop dat ik jullie beter ga leren kennen maar ook omgekeerd .  Als jullie graag meer over mij willen weten , neem dan zeker een kijkje op mijn profiel naar meerdere topics (die ik nog moet maken hha lol) . Een kleine voorstelling van mezelf (interesse) vind je ook op mijn profiel , wil je nog meer te weten komen laat maar weten … 

Ik wens jullie heel veel succes op dit forum!

Doei , CuteButterfly xxx

 


4 reacties

Hey CuteButterfly👋
 

Welkom op het forum! Ik hoop dat je hier veel plezier gaat beleven en dat je het hier leuk gaat krijgen!🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Veel plezier!

Hallo CuteButterfly :)

Welkom tot het forum! Hopelijk beleef je hier een goede tijd.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @CuteButterfly

Welkom op het forum!! Hopelijk ga je het leuk vinden hier, krijg je goede hulp of help je andere forum gebruikers met jouw tips en advies :). 
 

xx Eenmeisje004 

Reageer