Skip to main content

Hey iedereen en de kindertelefoon,

ik zit al een tijdje met een idee die ik nu toch maar ga vertellen.

het leek me leuk om "volgers" toe te voegen aan het forum, dat je dan bijvoorbeeld iemand kan volgen en dan elke keer als die een topic of reactie heeft geplaatst je een mailtje krijgt. ook kun je het aantal volgers zien dat je hebt en en het aantal dat andere heeft. ik denk dat hierdoor meer mensen actief bezig zullen zijn en dus meer mensen gaan helpen

het lijkt me leuk als er over wordt nagedacht of dat het echt word gebruikt!

gr stitch1234

Hey!  Leuk plan !  En dat je dan ook gericht naar mensen kunt zoeken 🙂 Dus gebruikers zoeken.  En wat ik ook handig zou vinden is, als je een topic opent waar al heel vaak is gereageerd, dat je dan kunt zien dat jij al een keer zelf gereageerd hebt en wanneer.  Want nu scroll je je soms een *piep* om te kijken óf je al hebt gereageerd, wanneer en hoe😊 hihi

Liefs, Tover xxx

Gebruikers volgen is wel mogelijk met de forumsoftware. Zie screenshot van het KPN forum. KT heeft er voor gekozen om die functie uit te zetten. Bij ons zie je dus ipv Volgers en Volgend twee nullen staan.  Geen idee waarom het uit staat trouwens. Misschien kan een mod daar wat meer over zeggen.

Hoi ​@stitch1234 , ​@Tover01  en ​@tim16 

Dank je wel voor jullie inbreng. Altijd fijn als er wordt meegedacht om het forum te verbeteren.

Bij De Kindertelefoon gaan wij vooral uit van de inhoud van de topics. Daarom is het wel mogelijk om een topic te volgen. Je krijgt dan een bericht, wanneer er een nieuwe reactie is geplaatst in een topic. 
Voor onze gebruikers willen we niet een omgeving waar het aantal volgers belangrijk is, alle inbreng van alle gebruikers is van waarde. De druk van veel social media, om voldoende volgers of likes te krijgen, speelt op dit forum geen rol, dat vinden wij belangrijk.

Misschien kan de Community Manager hier nog meer over zeggen, ik geef jullie vragen door.

Groetjes, Mariska 

@Mariska H Wel een goede reden.

@Tover01 Op gebruikers kunnen zoeken zou handig zijn.

oke ​@Mariska H dankjewel voor je antwoord wel jammer dat het niet kan ik dacht dat er dan meer mensen actief zouden zijn en minder snel het forum zullen verlaten, zouden jullie tijdens een vergadering er toch over hebben hoe jullie er voor kunnen zorgen dat er meer mensen actief blijven op het forum en dus meer kinderen geholpen worden

@stitch1234 ,

Dank je wel, dat zullen we zeker doen!

Groetjes. Mariska 

@Mariska H Wel een goede reden.

@Tover01 Op gebruikers kunnen zoeken zou handig zijn.

Kan opzich wel. Je zoekt gewoon (bijvoorbeeld) ​@Lupus op als een topic en je krijgt dan topics te zien waar ik dan ik op gereageerd heb

Groetjes Lupus 

Reageer