Skip to main content
Vraag

nieuw en ik heb een paar vragen

  • 6 July 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Hoi. Ik ben hier nieuw.

Wie kan mij een beetje wegwijs maken op dit forum?

Dus even zeggen hoe alles werkt enzo.

Ik heb ook een paar vragen:

1 hoe moet je antwoord geven op vragenlijsten? Dus moet je dan de hele vraag overtiepen of..?

2 hoe doe je een andere letter kleur?

3 wat is het verschil tussen vraag en gesprek?

4 wat is subforum?

5 ik wil geen berichten krijgen van de Kindertelefoon, hoe kan ik dat uitzetten?

6 wil iemand een paar afkortingen die op dit websyt gebruikt worden uitleggen?

Groetjes Evi BLUE.

-tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit-

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Evi BLUE,

Welkom op het forum! :D

Heel veel vragen die je hebt worden beantwoord in het topic veelgestelde vragen! Die heb ik hieronder neergezet dus die zou je eens door kunnen lezen daar heb je denk ik wel wat aan!👍

Veel plezier nog op het forum!😊

Liefs van ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @Evi BLUE,

Leuk dat je op het forum bent gekomen!

Zoals @ItsJustMe zegt worden veel vragen beantwoord in dat topic, maar ik kan ze ook wel hier beantwoorden :)

1 hoe moet je antwoord geven op vragenlijsten? Dus moet je dan de hele vraag overtiepen of..? Je kunt gewoon doen hoe ik nu jouw vragen beantwoord :), gewoon de vragen kopieren en plakken, en je antwoorden erachter typen (en eventueel dikgedrukt voor de duidelijkheid)

2 hoe doe je een andere letter kleur? Dit kun je bovenaan doen bij je reactie. Dan moet je op die A klikken, en kan kun je een kleurtje kiezen

3 wat is het verschil tussen vraag en gesprek? Een vraag is dat je echt een specifieke vraag hebt, een gesprek is dat je meer wilt weten over een onderwerp of ervaringen van anderen wilt weten ofzo. (denk dat ik het goed uitleg)

4 wat is subforum? Dat zijn dus zegmaar de deelonderwerpen van het forum. Denk aan ‘Relaties en Liefde’, ‘Lichaam en Gezondheid’, ‘School en Studie’, enzovoort. Je kunt ze allemaal zien als je op de Home-pagina zit bij ‘Thema’s’.

5 ik wil geen berichten krijgen van de Kindertelefoon, hoe kan ik dat uitzetten? Als je rechtsboven op je profiel klikt, klik je op ‘opties’. Als je dan klikt op ‘meldingen’, kun je bepaalde meldingen uitschakelen. 

Zie foto hieronder (dit zijn dan mijn instellingen)

6 wil iemand een paar afkortingen die op dit website gebruikt worden uitleggen?

KT = Kindertelefoon

TS = TopicStarter

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 1
Badge

Dankjewel @ItsJustMe ( ben er achter gekomen hoe zo'n @ doet😊) voor de info. Ga ik zo eens doorlezen.

En @Monkeyboy08 Dankjewel voor het antwoord. Alleen bij vraag 2. Heb ik alleen 3 verschillende soorten streepjes, die die bij jou foto zwart is, en die 2 erna. En dan een soort zoiets: (-) en dan een afbeelding plaatje. Verder niets. Jij hebt echt veel!

Weet iemand waarom de eerste zin kleine letters zijn en dat ze daarna groot zijn?

Groetjes Evi BLUE

 

 

Reageer