Vraag

Naam onder topic

  • 14 February 2021
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik had eerst een ander account op de Kindertelefoon en ik weet nog precie shoe die heet. Die is inmiddels verwijderd, maar nu zag ik laatst reacties waar ik dus m’n naam onder had gezet, de naam van het account. Ik ben bang dat mensen zien dat ik dat ben ofzo. 

Kan dat nog weg of blijft dat staan? 


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey! maak je geen zorgen, wat is er raar aan om je problemen op te schrijven en te delen? maak je niet druk, ze zien het misschien wel en lezen het maar wat boeit het hun? eerlijk gezegt, als ik een bekende tegen kwam op bijvoorbeeld dit forum zou ik er niet zoveel aandacht aan schenken, misschien wel gewoon helpen! ik weet wel in wat voor soort situatie de persoon zit en hem/haar er op aanspreken persoonlijk, maar maak je geen druk, en anders zeg je gewoon dat hij/zij zich er niet mee moet bemoeien als je het niet wilt! en weet je hoeveel mensen jou naam hetzelfde hebben? zoek maar eens op ;)

Reputatie 5
Badge +6

Dat blijft staan, binnen een uur van je plaatsing kan je je bericht nog aanpassen, als dit lang geleden was blijft je bericht staan…

 

 

Reputatie 6
Badge +3

@hello1234 

Goed dat je de vraag stelt! We kunnen dit voor jou aanpassen. Als je een mail stuurt naar forum@kindertelefoon.nl en daarin aangeeft om welke berichten in welke topics het gaat (linkjes toevoegen in de mail is ook fijn) dan zorgen wij voor jou dat het aangepast wordt.

Groetjes,

Carolien

Reageer