Vraag

moet steeds opnieuw inloggen

  • 5 January 2024
  • 32 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Hoi,

Ik heb een nieuwe telefoon, en nu moet ik steeds opnieuw inloggen, ik druk wel gewoon op ingelogd blijven, maar ik moet steeds opnieuw inloggen. Hoe komt dat? 

(Ik verwijder het trouwens wel steeds uit m'n geschiedenis maar dat deed ik op m'n oude telefoon ook al)

Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?

Groetjes @Anoniempjuh ofz 


32 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Hai @Anoniempjuh ofz,

 

Als ik het goed begrijp moet je steeds opnieuw inloggen op het forum? Wat vervelend! Geen idee hoe dat komt, maar we zullen het doorgeven aan de communitymanager zodat die kan kijken of er iets mis is met de site.

Zou het overigens ook aan je telefoon kunnen liggen?
Misschien hebben medegebruikers nog tips.

 

Laat even weten als het probleem verdwenen is!

 

Groetjes, Britta van de Kindertelefoon

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Je kan volgens mij bij het inloggen klikken op "ingelogd blijven" misschien helpt dat?

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +3

Ja, je kunt klikken op onthoud mijn gegevens maar dat helpt niet..

Hoi @Anoniempjuh ofz ,

Ik heb dat ook, volgens mij meer mensen.

Reputatie 7
Badge +17

Op m’n telefoon moet ik ook steeds opnieuw inloggen. Op de laptop dan weer niet.

Reputatie 7
Badge +7

Bij mij moet ik zowel op mijn laptop als telefoon opnieuw inloggen.

Ook worden mijn reacties op mijn telefoon niet altijd geplaatst, weet niet of andere dat ook hebben? Nogal vervelend

Reputatie 7
Badge +7

Dat komt waarschijnlijk door dat je je zoekgeschiedenis verwijderd. Daar word het opgeslagen namelijk 

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij doetie het weer👍

Reputatie 7
Badge +5

Bij mij ook!

Reputatie 7
Badge +3

En nu weer niet🙃🤔

Reputatie 2
Badge

Door je geschiedenis te wissen gaan je cookies weg. Hier zit een klein stukje code die zorgt dat je ingelogd blijft. meschien helpt dit je.

Reputatie 7
Badge +3

@apathyisback 

Je hebt gelijk, dankjewel!

Reputatie 7
Badge +17

@apathyisback Klopt, maar ik wis bijna nooit geschiedenis/cookies op mn telefoon en toch word ik steeds uitgelogd.

Reputatie 7
Badge +3

Huh ja, dat heb ik nu ook weer. 

Reputatie 7
Badge +11

Hier heb ik geen last van!  Ik denk wanneer je de kindertelefoon in je zoekgeschiedenis verwijderd dat je dan uitgelogd word. Maar misschien is het wel een technische fout zoals ook bij de mail-meldingen was.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb het nu ook weer... En ik wist mn geschiedenis meestal niet.

Reputatie 7
Badge +5

Is er al iets bekend hierover?

Reputatie 7
Badge +4

ik denk dat @Monkeyboy08 gelijk heeft.

ik durf hier verder niks over te zeggen want ik moet altijd opnieuw inloggen omdat ik het op incognito mode doe zodat ik niet telkens mn zoek geschiedenis hoef te verwijderen. want ik denk dat er anders iemand achterkomt dat ik op dit forum zit.

 

groetjes,

@Ann0 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo allemaal, 

 

We zijn dit nog aan het uitzoeken. Hopelijk wordt dit opgelost!

 

Groet,

Luuk

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij doetie het weer!

Reputatie 7
Badge +5

Bij mij nog niet...

Reputatie 7
Badge +17

Bij mij werkt het ook weer. Ik word niet meer telkens uitgelogd op mobiel

Reputatie 7
Badge +7

Ik wordt nog steeds elke keer uitgelogd. Ik kan wel op het forum( als ik uitegelogd ben), maar zodra ik een topic aan klik. Dan zegt ie dat ik moet inloggen. 

Het stoort me niet heel erg, maar als het opgelost zou worden dan is het wel fijn :)

Reputatie 6
Badge +4

Wat lastig als je steeds opnieuw moet inloggen. We hebben niet meteen een idee waarom dit zo is; Als je geschiedenis van jouw browser wist kan je meestal kiezen of je aanmeldinstellingen wilt behouden. Daar zou iets te verbeteren kunnen zijn. We sturen dit sowieso door naar de Community Manager. Die kan het eventueel bekijken met de IT afdeling.

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Ik_wil_anoniem_blijven  en @Jesse08 ,

 

Wat vervelend dat jullie nog steeds elke keer uitgelogd worden. Dit zou nu als het goed is namelijk opgelost moeten zijn.

 

Loggen jullie op je telefoon in? Dan ga ik er nog even verder achteraan.

 

Groet, 

Luuk

Reageer