Vraag

moderatie-check

  • 8 April 2022
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii kindertelefoon,

Ik snap dat jullie dingen moeten checken voor dat het geplaats word maar, elke keer als ik in de avond een reactie plaats staat die er de volgende dag pas op. Ik had daar opzich niet zo'n heel groot probleem mee ofzo maar, ik heb een topic gemaakt van dat het nog steeds niet lukt om te slapen met een soort uitleg waarom moet nu ook door een check! Ik heb daar op dit moment echt behoefte aan om die te plaatsen:( maar dat kan nu dus niet.. Is er niet een oplossing dat niet alles meer door die check heen hoeft s avonds? Sorry als het nu klinkt alsof ik heel erg zeur ofzo.. 

Gr. Annoniem_meisje 


Dit topic is gesloten

4 reacties

Hey lieve @annoniem_meisje  je zeurt niet hoor je hebt groot gelijk. Het is heel vervelend en hinderlijk en voor mij voelt het als treiteren. Ik heb ook een topic er over gemaakt. En ik hoop dat ze er eens wat aan doen want uitleg is leuk maar verbetering nog veel leuker. Valt me toch ook telkens op dat het steeds de lieve mensen zijn die er zoveel last van hebben. Ik steun jou 😘

Sanny xxxxx

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @annoniem_meisje 

Wat vervelend om te lezen dat je op deze manier last hebt van de ‘checks’. Ik kan je jammer genoeg niet helpen met de wens om de ‘checks’ ’s avonds of in dit geval ook ’s nachts weg te halen. De Kindertelefoon vindt het belangrijk dat het forum een fijne en veilige plek is en het systeem helpt ons om dat waar te kunnen maken, met als gevolg dat gebruikers soms even moeten wachten tot het bericht is geplaatst.

 

Dit neemt niet weg dat ik het rot voor je vindt dat je er op deze manier last van hebt :(

Groetjes,
Rob
De Kindertelefoon 

 

 

 

Hoi @annoniem_meisje 

Wat vervelend om te lezen dat je op deze manier last hebt van de ‘checks’. Ik kan je jammer genoeg niet helpen met de wens om de ‘checks’ ’s avonds of in dit geval ook ’s nachts weg te halen. De Kindertelefoon vindt het belangrijk dat het forum een fijne en veilige plek is en het systeem helpt ons om dat waar te kunnen maken, met als gevolg dat gebruikers soms even moeten wachten tot het bericht is geplaatst.

 

Dit neemt niet weg dat ik het rot voor je vindt dat je er op deze manier last van hebt :(

Groetjes,
Rob
De Kindertelefoon 

 

 

 

Met alle achting en respect. Maar 7 uur is echt te lang  vind ik. Niet om tegendraads te doen maar ik blijf er bij dat je elkaar zo niet goed kan helpen daarom ook mijn vragen en topic.

Groetjes Sanny 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Mocht je hierover een klacht hebben voor het forum, dan kun je de klachtenprocedure van De Kindertelefoon volgen: https://www.kindertelefoon.nl/huisregels-klachten. We gaan namelijk alleen in op klachten die via deze weg worden ingestuurd. Om verdere vragen en verwarring te voorkomen, sluit ik nu dit topic.

Groetjes,
Rob

De Kindertelefoon