Moderatie 26 en 27 april

  • 26 April 2024
  • 24 reacties
  • 269 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
  • Community Manager
  • 255 reacties

Hallo allemaal,

Op vrijdag 26 april en zaterdag 27 april hebben we in de avond helaas geen beschikbare moderators. Hierdoor zullen berichten waarschijnlijk pas de volgende ochtend geplaatst worden.  We doen ons best om een aantal berichten toch te plaatsen, maar kunnen geen garanties geven. 

We zijn vrijdag 26 april en zaterdag 27 april tot het begin van de avond actief, daarna zijn we er weer in de ochtend. Je kan voor al je vragen tot 21.00 uur uiteraard terecht op de chat of via de telefoon (0800-0432) of via www.kindertelefoon.nl. 

Het is vaak een uitdaging om met de feestdagen actief te modereren, gelukkig is het grootste deel van de dag wel gelukt.

Wij wensen jullie in ieder geval een fijne koningsnacht en Koningsdag! 

Groet, 

Luuk


24 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag, insgelijks!   Het is niet anders , fijn dat we het weten! :) U ( en collega's) ook fijne dagen !

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan me voorstellen dat het met koningsnacht lastig is om beschikbare mods te vinden. Jammer maar het is niet anders. Als je de mensen niet hebt houdt het op. Wel goed dat jullie het van tevoren aangeven.

Jullie ook fijne koningsnacht en koningsdag!

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik sluit mij daar bij aan! Het is service van u dat u het zegt en wij het weten. En ja het kan gebeuren toch! Het is al mooi dat er morgen overdag iemand dit wil doen! Een feestdag nog wel. Iedereen,  een leuke dag morgen! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +8

Maakt niet uit hoor, ik snap het wel. Mensen willen ook vrij met feestdagen 

Fijne Koningsdag!

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo @Tartan14@tim16 , @Tover01 , @Anoniemxv ,

 

Dank voor de berichten. Het is ineens toch nog gelukt moderatoren te vinden die kunnen. Dus we blijven gewoon actief modereren.

 

Fijne Koningsdag!

 

Groet, 

Luuk

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Oh, @Luuk 

Dat is prettig.

Nogsteeds een prettige Koningsdag voor iedereen! 😘

👑🇳🇱

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

@Luuk  Dat is mooi! 👍🏻

Reputatie 7
Badge +5

Hoi  @Luuk ,

 

top dat er toch iemand is. Die verdient wel een oranje tompouce 🙂

en als die er morgen weer is nog eentje, die va de appie vinden wij thuis het lekkerste

 

Maar als er nog een keertje niet genoeg mensen zijn heb ik liever dat de chat en telefoon dan open zijn, want dat vind ik dan wel belangrijker voor kinderen die ergens mee zitten en erover willen praten.

 

Of voor een paar uurtjes de check uitzetten tot 23.00 en dan daarna de check doen voor een keertje of zo.

Dat de berichtjes dan met vertraging geplaatst worden, zodat niemand echt in de gaten heeft dat er geen check is.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 6
Badge +4

Ja toch wel even tijd kunnen maken, en morgenavond lijkt het ook goed te komen. Bedankt voor de tompouce.

Reputatie 7
Badge +12

Complimenten! Ik vind dat echt top dat jullie dit geregeld hebben!  De tompouce is verdiend voor u en uw collega's haha 😉 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +17

@Tover01 Mee eens. Berichten werden ook echt snel geplaatst vanavond. Zeker een tompouce verdiend. 😄

Reputatie 7
Badge +5

 Hoi @Ab W ,

 

deze heb je dik verdiend 👨❤💋👨

 

 

ik heb er ook nog eentje bij gedaan voor de invaller van vanavond

 

en natuurlijk ook een compliment aan alle andere medewerkers van de Kindertelefoon 😀

Jullie kunnen proberen een printje van de tompouce bij de lokale bakker of supermarkt om te ruilen voor een echte oranje tompouce.

Succes alvast😉

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +6

Haha wat leuk en lief dit @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer !

 

Reputatie 7
Badge +17

Geweldig gedaan @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  haha zeer vriendelijk van je! Lekker ook! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +8

Leuk hoor

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb vandaag geen tompoucen gehad. 😭

Ze waren uitverkocht. 😭

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Leuk gedaan!

@Wees Jezelf Bij Noah Same. Ook geen tompouce gehad. M’n moeder zou ze wel halen maar ze was het vergeten. En ja, toen waren ze hier ook uitverkocht. 😭

Nogmaals complimenten naar de mods dat er gisteren en vandaag toch gewoon gemodereerd is.

Reputatie 7
Badge +8

Ik heb vandaag geen tompoucen gehad. 😭

Ze waren uitverkocht. 😭

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Ik ook niet, niet aan gedacht maar maakt niet uit

Reputatie 7
Badge +5

Hoi iedereen,

ik heb zelf uiteindelijk ook geen tompouce meer gehad…. Niet omdat we er geen hadden, want mama had er speciaal 2 bewaard mijn vriendje en mij, maar 2 koekiemonsters hier in huis  (broers) hadden ze opgegeten kort nadat ik ze op de foto had gezet en de ‘kaartjes’ er net uitgehaald had. Ik was alleen even de voordeur open gaan doen voor mijn vriendje…..

 

Volgens mij was @Ab W    zelfs nog tot rond 00.00 uur bezig geweest, dus eigenlijk had hij er sws meer recht op dan ik 😉

 

Die koekiemonsters hier thuis leer ik nog wel een lesje 😡 en nu crasht mijn computer ook nog, dus ik weet niet of ik nog op tijd kan posten..😣, want het is al 22.54

 

pfff, computer net weer opgestart en nou valt er ook nog een hele zak chips leeg over de bank en vloer, dus dat wordt stofzuigen en nog steeds geen wifi, leve de koning 😒… dit wordt niks meer vandaag, denk ik ….. ik kan beter mijn bed in kruipen...oh mijn broertje stoot net mijn drinken om en ik moet het modem opnieuw opstarten…. het wordt iig een dag om nooit meer te vergeten…. 20 minuten later en de DNS server werkt nu kennelijk niet meer… hoe los ik dat nou weer op...HELP.. nou krijg ik op m’n kop omdat we geen tv meer hebben omdat ik de stroom van het modem heb gehaald om het DNS-probleem op te lossen…komt dit ooit goed?? Er start nu een scherm feedback hub op…wtf, wat moet ik daar mee.. we hebben wel weer tv… hoera en ook weer niet hoera, want de DNS-server werkt nog steeds niet, ik probeer het strakjes nog één keertje….ondertussen is het 23.42…even wachten tot die film klaar is en ik dat modem opnieuw op kan starten, dan de laptop ook opnieuw opstarten en als het dan niet lukt ga ik slapen…het is 00.26 inmiddels…wish me luck

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +8


@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer vertelt even zijn hele levensverhaal 😂😂

Reputatie 7
Badge +17

@Anoniemxv Tja, @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer gaat nog wel eens een zijstraatje in met z’n verhalen 😂

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer Eigenlijk is dit off-topic, maar even over die DNS server. Gebruiken jullie de DNS server van de provider? Als dit zo is zou ik een andere instellen in je modem als ik jullie was. Ik weet niet welk modem jullie hebben dus je kunt het best ff googelen op modem type + dns wijzigen.

De DNS server van Google is heel populair. Cloudflare is ook goed. Ik gebruik zelf Quad9.  Het gaat te ver om het in dit topic allemaal uit te leggen. Anders moet je daar maar ff een nieuw topic over maken of zo. Maar met een beetje googelen moet je er ook wel uit komen. Zo moeilijk is het niet.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Anoniemxv ,

 

ja, sorry, maar het zat een beetje tegen en het werd steeds erger, dus ik had even bijgehouden wat er allemaal mis ging bij mij thuis.

Iets wat normaal 2 minuutjes kost, kostte me nu anderhalf uur…. maar ik geef niet zo snel op, zoals je hebt kunnen zien 😁

Gelukkig ging alles wel goed bij het modereren van @Ab W  en degene die zaterdag extra was ingevallen, dus dankjewel daarvoor Kindertelefoon. Goed gewerkt allemaal daar 🙃

Zelf  kwam ik van de drup in de regen 😂

Ik had dan wel geen tompouce, maar mama had de volgende morgen lekker pannenkoeken voor mij gebakken, dus alles is toch weer soort van goed gekomen hoor 🙂

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @tim16 ,

 

dankjewel voor je tips, maar ik ben niet zo'n techneut, dus ik ben bang dat ik het nog eens even op mijn gemakje moet lezen om er iets van te snappen.

Ik heb alles, modem en laptop, toen opnieuw opgestart nadat iedereen naar bed was gegaan en toen werkte het weer….. ik heb anders nooit zo'n DNS verhaal dus het was pech op pech denk ik of karma 😁 of het kwam door die limonade die ook een beetje over de laptop was gekomen 🙄

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +17

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer zelf een niet-techneut kan dat regelen hoor 😉  En dns problemen is meestal niet iets wat je zelf hebt veroorzaakt maar toch kun je beter gaan limonade over de laptop gooien.

Maar mooi dat alles weer werkt. ff opnieuw opstarten en de stroom van het modem werkt vaak ook wel.

Reageer