Vraag

Mensen van het forum ontmoeten, kan dat?

  • 8 October 2023
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 7
Badge +11

Ik was dus benieuwd, ik zit nog niet zo lang op het forum, maar ik zit hierover al een tijdje na te denken.

Kan je mensen die je op het forum ontmoet op een of andere manier ook in het echt ontmoeten? Bijvoorbeeld dat als 2 mensen het allebei willen, dat de kt de mailadressen geeft? Ik kan me voorstellen dat als je te oud bent voor het forum, na zoveel jaar actief te zijn geweest, en dat je iemand graag wilt ontmoeten, dat je diegene graag irl ontmoet.

Is dit mogelijk?

 

Liefs,

  1.  

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Natureflower

Het is mooi om te zien dat er op het forum soms hechte banden of vriendschappen ontstaan tussen forumgebruikers. We kunnen ons dan ook voorstellen dat je je afvraagt of het mogelijk is om elkaar eens buiten het forum te ontmoeten. We willen dit forum echter zo veilig mogelijk houden. Daarom vinden we het belangrijk dat iedereen op het forum anoniem blijft en dat het contact enkel op dit forum blijft. Elkaar in het echte leven ontmoeten is dus niet mogelijk. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Natureflower,

Wel een leuk idee, ik zou jou en andere toppers wel graag in het echt willen zien! Jammer dat het helaas niet kan!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +7

Ja, jammer dat dat niet kan. Eigenlijk moet er een optie komen om privé met diegene te kunnen chatten, en een sterke AI die de chats filtert voor áls er contact gegevens worden geplaatst. Zo is de check ook weg/sneller. 

Groetjes @Anoniemxv 

#Verwijder de check/#Terug naar de oude check/#Delete the check/#Back to the old check

Reputatie 7
Badge +8

Als het kon zou ik nu al iedereen opgezocht hebben want er zitten gewoon leuke mensen op het forum. Maar privacy is ook belangerijk. Vooral als het gaat om kinderen. Plus veel kinderen op de kindertelefoon zijn aan de wat gevoeligere kant en hebben die bescherming en privacy nodig. Dus ik snap totaal waarom het niet kan. 

Reageer