hey kindertelefoon help pls ik ben mijn mailadres vergeten van mijn account enzo en heb geen hersteladresik kan nu niet zien of ik een waarschuwing heb of ben genoemd in een topic echt irritant wat kunnen jullie eraan doen of moet ik ermee leren leven. echt weer iets wat mij overkomt
Hoi
We gaan naar jouw vraag kijken en geven je zo snel mogelijk antwoord. Je kan anders ook een mail sturen naar forum@kindertelefoon.nl
Groet,
Yasmin
maar ik weet mijn mail niet meer dus kan ook geen mail sturen
ach , kan iedereen gebeuren! probeer het te onthouden volgende keer !
Hey lieve
Liefs, Tover xxx
Hoi
Wat goed dat je meedenkt! Ik denk dat een nieuw e-mailadres aanmaken erg handig kan zijn. Het wachtwoord van je forumaccount (en andere accounts) moet je echter nooit delen, dat kan gevaarlijk zijn! Wachtwoorden zijn echt alleen voor jezelf.
Zoals gezegd wordt er gekeken naar je vraag door andere forummoderatoren die er meer verstand van hebben. Dus daar wacht ik nog even op…
Veel plezier verder op het forum!
Groetjes Kim (De Kindertelefoon)
Idd nooit je wachtwoord delen! Met wie dan ook. KT zal er ook nooit om vragen!
Sorry! Dat had ik zo niet moeten typen. Ik had beter kunnen zeggen je inlognaam. Niet het wachtwoord. Excuses! Heel dom van mij 🫣🫢. Inderdaad nooit een wachtwoord delen!
Liefs, Tover
Haha geen zorgen
Groetjes liefs Tartan X
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.