Skip to main content

maak me een beetje zorgen

• 14 februari 2025
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik heb gemerkt dat ​@ikweethetnietmeer2009 en ​@Monkeyboy08 lang niet meer actief zijn? Weten jullie hier iets over?

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2514 reacties
  • 15 februari 2025

Hey! ​@Monkeyboy08 was er pas nog wel even weer.  Die is denk ik heel druk maar hopelijk komt ie nog weer. En ​@ikweethetnietmeer2009  heb ik idd ook al een tijdje niet gezien. Volgens mij had ze nog wel een topic gemaakt in dit jaar. Maar misschien reageren ze allebei op je vraag 🙂

Liefs Tover xxx

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 15 februari 2025

@Monkeyboy08 staat bij ‘Recent actief’ dus die is er nog wel. 

Er zijn wel meer leuke mensen die ik mis hier (​@benebird 👀) maar ja, als ze het zelf niet zeggen weten wij ook niks verder. Meestal zal het wel komen doordat ze druk zijn of gewoon geen zin meer hebben in het forum.

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hoi Armydreamers,

Zelf ben ik de laatste tijd ook minder actief. Ik zie niet echt topics waar ik op wil reageren of heb geen tijd. Misschien reageren ze nog zoals Tover zei.

Gelukkig zijn er nog veel meer lieve forumleden 

Liefs

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4215 reacties
  • 15 februari 2025

Heee, en ​@Tartan15 heeft een klavertje gegeven dus hij is er ook nog. 

Ik zou me verder geen zorgen maken hoor. Mensen komen en gaan op het forum. En omdat het helemaal anoniem zul je nooit weten wat er aan de hand is.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3302 reacties
  • 15 februari 2025

Hoi hoi,  ik begrijp je zorg, maar soms vliegen de weken voorbij en mensen hebben heel volle agenda's 🫣 maar ik hoop ook dat ze weer eens langs komen. Ik heb zelf ook vaak niet in de gaten dat er al weer een week of meer voorbij zijn haha. En gelukkig zijn er ook veel van de beste mensen nog wel zoals ​@tim16  👍😉 en ik blijf zeker ook komen ! 😁

Groetjes 😘 Tartan XxX 

P.S. ik zie net dat ​@Monkeyboy08  al actief is geweest vandaag! Fijn! 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen