Skip to main content
Vraag

maak een darkmode AUB

• February 2, 2025
  • 5 reacties
  • 86 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Dit is een kleine suggestie voor de KT, maak een donkere modus voor het forum, als ik in de avond nog even over het forum wil scrollen krijg ik echt kapot veel last aan me ogen…

5 reacties

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • February 2, 2025

Hi ​@King.tbdl ,

Wat fijn dat je aangeeft dat je een donkere modus zou willen. Ik weet zelf niet of dit mogelijk is, dus ik stuur jouw vraag door naar de community manager! 

Veel plezier nog op het forum!

Groetjes,

Fleur 

De  Kindertelefoon 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi ​@King.tbdl 

Dit is een veel gevraagde suggestie, echter is dit niet mogelijk omdat dit forum werkt op een forum waar deze functie niet is toevoegd. Er bestaan wel chrome extensies voor dit soort dingen. 

Bron: https://forum.kindertelefoon.nl/over-de-kindertelefoon-54/suggestie-voor-kindertelefoon-89989?tid=89989&fid=54 en andere topics :)

• February 2, 2025

Hey ​@King.tbdl (en ​@Fleur_ )

Zoals ​@nieuwschierig_aapje al zegt heeft de Gainsight software geen donkere modus. KT kan dat ook niet zelf inbouwen helaas.

Ik gebruik altijd de Dark Reader extensie. Die extensie is er voor Chrome, Firefox, Safari en Edge. Het forum ziet er dan zo uit:

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 2, 2025

@tim16  precies.  En aanvullend die is er ook voor DuckDuckGo en Firefox, dus wie het wil kan altijd in de eigen browser naar de dark (reader) mode. Check bij de instellingen. 

Liefs Tover xxx

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 3, 2025

@King.tbdl 

Dank voor het meedenken! De antwoorden van ​@nieuwschierig_aapje, ​@tim16 en ​@Tover01 kloppen en zij hebben goede suggesties gegeven hoe je het via de browsers kunt oplossen. Dus ook veel dank voor jullie input hierin!

Groet,

Carolien