Skip to main content
Vraag

Luiers haat.

• December 16, 2025
  • 7 reacties
  • 132 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Wie vinden het vervelend of haten dat er telkens over luiers hebben, op dit forum, ik begrijp echt niet dat de moderators op dit forum het gewoon toelaten, want ik haat het heel erg, en ik vind hhet zo vervelend. Dus wie is het met mij eens?

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 16, 2025

Ik! Helemaal mee eens. Ook vond ik dit topic, ben het helemaal eens met de reacties daarin

https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/niet-zindelijk-verdrietig-en-waarom-is-iedereen-zo-n-rare-luier-fan-100876?tid=100876&fid=37

Liefs Yusa 😘

LisaKindertelefoon
Forum|alt.badge.img

Hoi ​@miarabel457,

Het forum gaat over ALLES:

Het forum van De Kindertelefoon is dé plek waar jongeren van 12 tot 18 jaar met elkaar over ALLES kunnen praten. Om dat op een leuke en veilige manier te doen hebben we een aantal forumregels.

Zolang een topic niet tegen de forumregels ingaat is het toegestaan om hierover te posten. 

Groetjes,

Lisa

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 16, 2025

Als je het negeert dan zie je het ook niet. Gewoon een tip als het het echt je irriteert. Je hoeft er ook niet op te reageren, er zijn genoeg andere mensen die wel geïnteresseerd is in die luier praat. Inderdaad het is ook een platform waar je over alles kan praten, dat is het jammere, maar we kunnen er niks aan doen. Gewoon niet op reageren. Als die gene geen reactie op deze luier praat krijgt, weet die dat het geen zin heeft om zon’n topic te plaatsen. Of de kindertelefoon kan misschien alle luierpraat in 1 topic doen zeg maar? Dus bijvoorbeeld dat als iemand start, moeten de rest van de alle mensen die iets met luiers hebben daar doen? Geen idee, whatever is een stom idee. Of niet? Geen idee. Misschien een tip voor de moderators? Kijk maar of het iets is.

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 16, 2025

Je moet die topics gewoon negeren. Ik vind het ook onzin maar ja, de mensen die daar wel over willen praten hebben daar net zo goed recht op.

@Zeepsopje 1 topic voor 1 onderwerp is niet handig denk ik, en dan nog, dan zou je dat voor elk onderwerp moeten doen. Dan wordt informatie vinden juist veel moeilijker.

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • December 16, 2025

Bedankt iedereen, de tip van ​@Zeepsopje ga ik proberen en doen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 22, 2025

Ja ze ziet ze heel vaak voorbij komen maar je bent niet verplicht om er op te reageren 

Ik kan me er soms ook aan irriteren maar ja er zijn mensen die er veel interesse in hebben dus ik laat ze maar doen.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • December 28, 2025

en zoek gw wat anders op als jij daar geen interesse in hebt dan klik je er  en toch gewoon en niet op  zoek gewoon dingen waar je wel interesse in hebt