Vraag

locatie zien?

  • 2 February 2023
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hoi kinder telefoon kunnen jullie onze locatie zien?want die ging zo net steeds aan.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Anouk2010  en @Marieke,

 

ik heb 's nachts rond 02.00 uur en 's morgens voor 0.700 uur wel eens gehad dat een reactie gecheckt moest worden en binnen een paar minuten werd ie geplaatst, dus kennelijk was er een moderator aan het werk, dus het kan volgens mij op elk tijdstip gebeuren dat er iemand aanwezig is….

 

……..of ze hebben een tooltje dat net doet of ie checkt en dat na een paar minuten die reactie automatisch plaatst….en dat KT die reacties dan 's morgens gewoon checkt…... hahaha

Ik weet nu al dat ik hier geen antwoord op ga krijgen van de Kindertelefoon of vergis ik me?

 

Gr. MickeyMouse

 

jullie mogen me een klavertje geven als jullie mijn nieuwe profielfoto leuk vinden of zomaar 😉

sorry dat ik zo vrolijk doe, maar ik heb er sinds 20.15 uur een goede reden voor…..

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anouk2010 ,

 

dat kunnen en mogen we niet vertellen, omdat dat de veiligheid van het forum zou kunnen verminderen.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anouk2010 ,

Nee, wij kunnen jullie locatie niet zien. 

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Badge

Oké bedankt maar tot hoelaat blijven jullie eigenlijk reageren?

Reputatie 7
Badge +3

@MickeyMouse 


Dank voor het delen van jouw ervaring op het forum. Zoals Marieke al aangaf willen en gaan we niet in op dit soort vragen om de veiligheid van het forum niet in gevaar te brengen.

 

Groet,

Luuk

Reageer