Lijst moderators

  • 25 June 2017
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Dag Kindertelefoon,
Misschien is het handig dat jullie een sticky topic maken met een lijst van de forum moderators.
Dit is misschien handiger voor leden, en misschien een idee om de moderators een privé bericht te kunnen sturen? Dit kan soms handig zijn.

Groet
Jacco

7 reacties

Heej das n goede, hoepen dat de moderators hier iets mee kunnen doen, want de privé chat zelf werkt alleen overdag, terwijl veel mensen van D.K.T. s'avonds ook nog online zijn
.
Absoluut! En misschien een idee om bepaalde forum gebruikers als light-moderators aan te stellen. Zodat zij ook topics kunnen sluiten/verwijderen wanneer de regels overtreden worden.

Heej das n goede, hoepen dat de moderators hier iets mee kunnen doen, want de privé chat zelf werkt alleen overdag, terwijl veel mensen van D.K.T. s'avonds ook nog online zijn
.
Zou opzich wel n goed.idee zijnals D.K.T die uit zou voeren, maar mischien is t iets boor jou om over n tijdje zelf te proberen om bij de kinder telefoon te komen?? (Althans als je dazr tijd voor zou hebben, en nie bij hun op kantoor ofzo, masr gwn op het forum zelf), of dat je je open zou kunnen stellen zodat kinderen met jou privé zouden kunnen chatten.Want ik lees een hoop van jou reacties, en jou reacties hebben heel veel kinderen op dit forum iets aan, want je geeft goede tips, bent vriendelijk en je geeft goed advies. Ik denk dat jij voor de kinder telefoon forum best wel veel kan betekenen

Ja srry als dit misschien beetje raar bericht is ofzo :?
Althans nu heb je nog maar 9 reacties, maar als je er over n tijdje veel meer zou hebben
Hey LK-4D4,
Bedankt voor je compliment dat is absoluut de bedoeling dat kinderen hier iets mee kunnen.

Groetjes,
Jacco
Ik snap ergens wel en ergens niet dat er zulke topics blijven verschijnen.
Een lijst met moderators, dat kan op zich wel handig zijn voor overzicht. Ben ik het mee eens.
Dat van privé-berichten naar moderators gaat denk ik niet gebeuren, omdat alle vragen die je wilt stellen nuttig kunnen zijn voor iedereen. Daarom wordt er ook niks verwijderd.
Light-moderators gebeurt denk ik ook niet. Volgens mij hebben de mensen hier een soort van opleiding gehad, iig wel de mensen waarmee je belt en chat. Als je light-moderator bent, dan ben je niet meer 'gelijk' met de rest van de forumleden. Je hebt namelijk meer 'macht'/rechten. Ik denk niet dat dat de bedoeling is.
Dat wat @LK-4D4 zegt over dat bepaalde gebruikers zich open kunnen stellen voor privéchats, daar heb ik ook wel eens over nagedacht en vind dat dat eigenlijk een idee is waar wel gesleuteld aan kan worden. Ik merk idd ook dat er veel mensen behoefte hebben aan een chat met een bepaalde forumgebruiker/leeftijdgenoot (anders dan dat chatten met een leeftijdsgenoot wat kan bij de KT, want dat is, nou ja, onpersoonlijk. Ik denk dat mensen willen praten met anderen die ze op het forum terugzien.). Het zou kunnen dat je dus bepaalde forumgebruikers die optie geeft en dat de Kindertelefoon die chats dan kan inzien en daarop ook een zekere toezicht kan houden, zodat alle regels gewaarborgd blijven. Maar idk, het blijft een ingewikkeld onderwerp.

Gr. Pin
Reputatie 4
Badge +3
Beste Pin, Jacco en LK-4D4,

Bedankt voor het berichten van deze tip.
Helaas is het niet mogelijk om privé-berichten te sturen op het forum, hierdoor is het ook niet mogelijk om privé-berichten naar moderators te sturen.
Als jullie vragen hebben over het forum mogen jullie dit natuurlijk altijd hier neerzetten.

groeten Claire
De Kindertelefoon

Reageer