Skip to main content

Ik heb het gevoel dat het forum "dood" gaat. Ligt het aan mij of hebben meer mensen dit? Ik reageer een stuk minder, heb ook minder motor en als ik die heb zie ik alleen maar seks topics en dan denk ik laat ook maar. Ben ik de enige of hebben meer mensen dit?

Groetjes Lupus 

Heyy,

Ik denk niet dat het forum dood gaat, maar denk wel dat het forum altijd wel drukkere en minder drukkere fases heeft (gehad) en fases met meer en minder actieve gebruikers. 

De seks topic probeer ik een beetje te negeren want dat is nou eenmaal iets wat hier gewoon veel wordt besproken hoe irritant dat soms ook is er zijn gelukkig nog wel best veel andere topics waar je op kan reageren en er zijn hier ook veel mensen die heel aardig en goed met elkaar omgaan wat erg fijn is! :)

Liefs, ItsJustMe <3

Hai,

snap ik wel😕 ik kijk wel vaak maar er zijn niet zoveel dingen waar ik op wil reageren.

Hii,

Snap wel dat het zo voelt en ja er helaas een berg aan sekstopics wat  niet iedereen fijn vind. 

Ja ik heb ook dat gevoel. Ik reageer veel minder dan ervoor en heb ook gewoon niet zo'n motivatie meer ofzo. Mss komt dit omdat er een paar hele lieve mensen zijn weggegaan? 

Liefs 

Anoniem789 

Dood zou ik het niet noemen. Misschien lijkt dat zo omdat het moderator team blijkbaar nog niet op volle sterkte is? Daardoor zijn er soms langere periodes dat er niks geplaatst wordt.

Ben zelf ook een stuk minder actief de laatste tijd. Er zijn gewoon niet zo veel topics waar ik iets over te zeggen heb.

Tja, met al die seks topics word het ook niet beter helaas. Heb idd hetzelfde. Er zijn gewoon niet zo'n interessant en leuke topics om op te reageren 

Groetjes Lupus

Hey @Lupus  ik heb een beetje het gevoel dat heel veel topics over hetzelfde gaan, en dat veel actieve mensen daar niet zoveel over te zeggen hebben. Ik reageer daar ook niet op. Wel op echte vragen zeg maar. En daarnaast is er voor mn gevoel wel wat veranderd sinds er hier best streng werd ingegrepen. Ik wil heel voorzichtig zeggen dat ik dat buiten verhouding vond en vind. En niet kan begrijpen waarom bepaalde mensen niet meer mogen posten. Maar dat zal wel buiten ons inzicht liggen. Daardoor zijn sommigen dus weg en anderen minder actief en ik mis hun. In elk geval heeft dat (ik vind tè strenge) optreden van het management bij mij wel een heel stuk motivatie weggetrokken. Ik wil het liefst dit forum nog net zo top vinden als daarvoor maar dat lukt me niet. Wou zelfs later werken voor de kt maar dat verdampte toen ook, het spijt me dat ik dat moet zeggen maar ik ben wel eerlijk. En soms ben ik erg voorzichtig omdat ik dan niet weet of het mij kan benadelen als ik iets zeg.  Lijkt me niet goed maar is wel zo. Dat vrije gevoel is weg. Maar ik wil wel blijven helpen als ik dat kan en er zijn zeker ook topics die mij raken. En lieve mensen die ik echt wil steunen. Daar doe ik het nog voor 🙂 . Goed dat jij dit aangeeft trouwens! 

Liefs, Tover xxx

Ik merkte het ook al idd. Zelf ben ik heel erg druk en heb ik amper tijd om überhaupt scherm te kijken, laat staan uitgebreide reactie typen op het forum. Ik wil altijd zo uitgebreid mogelijk iets uit leggen en dan heb ik daarvoor tijd nog haha.

In de meest vakanties check ik het forum wel dagelijks en dan kijk ik vaak ook of ik ergens iemand mee kan helpen. Maar deze herfstvakantie ben ik zo druk weer😅

@Tover01 , 

Zo iets heb ik ook idd. Ik doe graag vrijwilligerswerk en vroeg een keer hoe oud je moet zijn om te werken bij de kt  in 1 van mijn topics. Toen had ik nog veel motivatie. Maar sinds ze zo streng hadden gemodereerd over regel 5 dacht ik (chatten en bloggen) reageer ik ook steeds minder. Hele lieve mensen zoals @Jesse08 en @Sjardy zijn weg gegaan. En volgensmij nog veel meer. Gewoon jammer dit. 

Soms heb ik idd ook het gevoel dat je niet echt veel kritiek mag geven zoals jij heb. Het forum is binnen 3 maanden ofzo zo veel veranderd helaas…

@Ik_wil_anoniem_blijven ,

Heb eigenlijk precies hetzelfde haha. Meeste tijd heb ik in de vakantie maar als ik weg ben reageer ik niet vaak. (Zowiezo al niet maar ja) En mijn reacties zijn volgensmij ook korter dan vroeger. Gewoon omdat ik minder motivatie heb om te reageren 

Groetjes Lupus

Ik ben denk ik het meest onhandige voorbeeld hiervan maar ik reageer een STUK minder dan in het begin. Het forum heeft altijd wel dode en minder dode fases gehad. Het forum wordt gewoon dagelijks gebruikt maar het begint voor één soort jongere veel nuttiger te worden dan voor andere soorten jongeren. De diversiteit verdwijnt.

Het forum begint een beetje de vervanger van omegle en andere platformen waar jongeren over seks en dergelijke kunnen praten. Maar het is nu niet alleen maar seks vragen het worden specifieke fetisjen en opwindende topics die alleen voor die forumleden die het plaatsen leuk zijn. Veel vd zelfde vragen worden herhaalt om het een soort van "voor mij alleen" gevoel te geven voor die gebruikers. 

Ik heb zelf door die seks topics een beetje de angst dat het volwassenen toelaat om jongeren rare vragen te laten beantwoorden vergroot. Je kan heel makkelijk zeggen "ik ben 14" terwijl je eigenlijk 34 bent. Het is niet meer "is dit normaal" maar meer "Ik wil weten dat en hoe en wanneer en dat maakt mij geil" 

Het is afstotend gedrag voor de forumleden die hier zijn om vragen te stellen of verhalen te delen over alles wat dat niet is. En ik denk dat het daarom zo dood voelt 

Voor mij is het forum gewoon niet meer zo aantrekkelijk doordat elke 10 topics er maar een of twee zijn waar ik iets mee kan. Waarin ik eerst 8 vd 10 iets mee kon. 

@LampenKap ,

Sorry voor de late reactie. Maar idd wat jij zegt, eigenlijk moet er strenger gemodereerd word op die regel van seks fantasieën vind ik. Dan zijn er denk ik ook een stuk minder seks topics. Gelukkig zie ik er nu weer meer "normale" topics er tussen. Dus mijn motivatie komt wel weer een beetje terug. 

Groetjes Lupus

Reageer