Lieve groet aan alle lieverds hier !

  • 29 July 2023
  • 11 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi lieve forummers,

Ik kan zo niet al jullie namen hier opnoemen maar ik wil jullie bedanken ! Voor jullie liefde en julie openheid, jullie zachtheid en steun.

Maar ik ga. Ik wordt door de KT met 2 mails over de vingers getikt omdat ik iemand van repliek dien, en hij kan ongestoord zijn verschrikkelijke gedrag hier voortzetten.  Ik kan daar niet mee leven. Ik kon niet meer aanzien hoe deze persoon lieve mensen blijft schofferen en afschuwelijk blijft zuigen en provoceren.  Dus heb ik een felle reactie geplaatst.  Ik verwacht dat ik  daarom wordt geband, vandaar nog even gauw deze groet. Ik hou van jullie (bijna)allemaal en ik kom misschien ooit weer terug ! Maar zolang zulk verschrikkelijk gedrag hier mag en kan en een weerwoord niet mag, kan ik hier niet meer zijn.

Hou jullie sterk, blijf vooral op het forum , zet je mooie werk voort en laat je niet provoceren.  Ik hou van jullie !

Lieve schatten,  ik wens jullie het allerbeste en veel liefde !

Jullie Sjammetje xxxxx

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Naa zeg, fijn is dat! Iemand verpest hier de sfeer en een lief forum persoon als jij moet dan weg? Is dat zoals het hier moet gaan? Ik schrik hier van! Jeetje lieve @Sjammetje  wat gebeurt er toch?  Omg. Ik hoop dat de Kindertelefoon niet zo streng voor je is. Je bent heel boos maar ik hoop dat je gewoon mag blijven hoor! Kan iemand van de Kindertelefoon hier wat aan doen? 

Lieve Sjammetje je bent geweldig en een grote steun voor iedereen hier!  Ik hou ook van jou! Wens je alles wat maar goed is. Wat naar dat je weg moet omdat iemand anders zo rot doet ! Ik kan dat niet begrijpen! 

Liefs Maiskolfje XxX

Reputatie 7
Badge +17

Blijf toch @Sjammetje !  Het is toch krom als jij weg gaat/moet en.....nouja je begrijpt me wel. Het is het niet waard! Alsjeblieft blijf!  En ik hoop ook dat de KT je niet bant!  We hebben ons laten meeslepen maar laten we gewoon nooit meer op zulke dingen ingaan! Doe ik ook niet,ik reageer vanaf nu alleen nog op topics die ik oké vind. Doe jij dat ook? :) 

Je hoort er zó bij hier! I love you! 

Groetjes liefs Tartan X 

Hey,

Ik weet wel over welke **** je hebt. Van mij mogen ze hem voor de rest van zijn leven bannen. We willen je niet missen. KT wees niet te streng en laat die lieve @Sjammetje blijven. Kom op KT, wees een beetje nice voor haar en laat haar blijven. Ze heeft niks misdaan, alleen de waarheid gezegd, misschien iets botter, maar toch. En als zij het niet gedaan had, had ik het wel gedaan. @Sjammetje blijf je nog zolang het kan? Alsjeblieft!!! We willen je niet missen. En laat die ‘misschien weer terug’, een ‘ik kom terug’ zijn!  Ik begrijp je, ik wil ook weg van die ***, maar denk aan alle goeie hier, denk aan jezelf, is die *** het waard om weg te gaan? Blijf zolang het kan!

Wens je echt al het goeds toe! (en houd nog steeds hoop op KT!!!!)

 

 

 

Hi lieverds, ik zal mijn best doen. Door jullie! Ik ben zelf ook helemaal kapot van dat gedoe en zijn gedrag. Wordt er gewoon gek van. 1 persoon vergiftigd het forum en wij zijn er verdrietig van. ik wacht mijn 'straf' wel af.  Voor jullie wil ik blijven.  Love you too!  🥰🥰🥰

Sjammetje xxxxx

@Sjammetje  ben blij dat jij i.i.g wel wilt blijven! Nu hopen op KT! Ik raak niet snel boos van dat soort mensen op het forum, maar het doet wel pijn om te zien dat andere er wel last van hebben. Die is gewoon niet normaal , hij zegt dat hij weet hoe ik denk en zijn mening is een feit, dat is gewoon raar. En wij worden er de dupe van.

Dus KT heb een beetje medelijden met @Sjammetje en geef haar geen waarschuwing! (Voor mijn part geef je haar waarschuwing aan mij, is dat geen oplossing? Vast niet…. Maar het mag van mij wel.)

Reputatie 7
Badge +17

@OnbekendeAnnoniem  lief van je! Ik bied dat ook aan want ik deed ook mee! 

@Sjammetje  fijn! Ik hoop op coulance voor jou, we hebben ons laten uitdagen, ik ook. Ik beloof je dat ik dat nooit meer zal doen! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +17

@Sjammetje Jammer dat je weg gaat maar ik snap het wel als het echt niet meer leuk vindt. Dat dat allemaal door 1 persoon komt is wel zonde. Misschien kun je ff een ‘forum pauze’ nemen en later weer terugkomen? Hoop ook dat KT een beetje coulant voor je is.

We hebben ons laten meeslepen maar laten we gewoon nooit meer op zulke dingen ingaan! Doe ik ook niet,ik reageer vanaf nu alleen nog op topics die ik oké vind. Doe jij dat ook? :)

@Tartan13 Dat is wel het beste advies (maar soms wel moeilijk). Ik heb ook in paar keer in dat topic gereageerd maar toen bleek dat de ts niet bereid was een normale discussie te voeren heb ik het ook maar laten zitten. Verder nog gaan reageren is zonde van de tijd en je maakt jezelf er alleen maar gek mee.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hoi allemaal, 

Hoewel @Sjammetje in twee reacties niet zo respectvol was, is dat niet voldoende om het account te bannen. Dus als het aan ons ligt blijft ze lekker op het forum! :) 

We houden het forum goed in de gaten en als een andere gebruiker tegen de regels ingaat, zullen wij daarop actie ondernemen. Voor de volgende keer zou het misschien kunnen helpen om een bericht wat je niet fijn vindt te rapporteren, dan handelen wij het af. Natuurlijk mag je ook zelf op iemand reageren als je het ergens niet mee eens bent, maar doe het dan wel respectvol. 

 

Groetjes Meike / De Kindertelefoon. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zat net een reactie te typen toen @Meike04een reactie plaatste. Omg, ik ben zo blij!!! XD XD. Ik kan er niet eens aan denken als 1 van jullie geband is:( Vooral door een zo'n ***** iemand.

Ik ga ook proberen om niet meer te reageren op onzintopics. Volgens mij willen ze alleen maar aandacht. Dat vind ik zo triest. Ze kunnen hun tijd toch veel beter besteden dan onzintopics aanmaken?

Liefs xxx Banaantje <3333

Reputatie 7
Badge +12

Fijn dat je blijft @Sjammetje ! Mijn tip is voor de volgende keer dat soort topics (ik denk dat ik weet welke jullie bedoelen) te omzeilen, ik doe dat ook, en dat houd me uit discussies die erg vervelend kunnen zijn, en natuurlijk mag je je mening geven over dingen, maar ik denk dat we allemaal wel weten dat sommige topics echt zwaar onder niveau zijn, maar dat hoeft niet te betekenen dat jullie je hoeven te verlagen tot dat niveau, want je kan altijd slecht gedrag melden bij de KT, en die regelt dan wel dat er iets of niets gebeurt, dat is niet onze taak.

Al snap ik jullie natuurlijk wel, dat had ik ook altijd, maar mijn tip is: Probeer je daarboven te verheffen, dan kan je uit dit soort situaties blijven, en daarmee heb je ook meer controle, wat ik zelf altijd erg prettig vind.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +4

Hoi! Oef wat een opluchting!  Ik beloof hetzelfde als Tartan! Ik doe dat ook niet meer! @OnlyMe  ik volg je raad op ! Ik denk dat iedereen zo weer wat heeft geleerd. Ik wel in ieder geval.

Fijn dat het dan zo afloopt!
Maiskolfje X

Reageer