Skip to main content

leuk gesprek💞

• February 18, 2026
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

Eela

Hoii,

Ik wilde even vertellen dat ik een heel leuk en fijn gesprek heb gehad met ​@CatoD . Ik heb echt wat aan het gesprek gehad en denk er nog vaak aan terug. 

Groetjes Eela☺️💞

10 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 18, 2026

Hey,super om te lezen! Ik heb zelf ook wel eens gebeld en dat was ook heel fijn. Dus ik snap je zeker! 

Liefs, Tover xxxx

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • February 19, 2026

Heel fijn😊 Ik heb nog nooit gebeld, want dat vind ik toch een beetje spannend en ik ben nooit alleen, maar ik heb wel vaker gechat en de chatters zijn ook vaak heel aardig en behulpzaam. Complimenten ❤️

Liefs Yusa 😘

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 19, 2026

Hoi, fijn en leuk dat je het deelt. Een compliment is zeker op z'n plaats voor deze lieve betrokken mensen! Ik heb er zelf ook veel aan gehad in wat moeilijke momenten en dat voelt warm ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

awh heel fijn om te horen zeg.🥰 ik heb het zelfde als ​@Yusa ik durf zelf ook niet te bellen vanwege het stotteren maar zijn ze heel erg aardig  bij het chatten dus dat is fijn 💗

liefs vie

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • February 19, 2026

Lieve ​@vie  ik weet 200% zeker dat dat absoluut helemaal niet uitmaakt als jij belt. Echt, dat hoeft jou niet tegen te houden om te bellen hoor. En ik vind jou trouwens een geweldige en lieve forum deelnemer !! 😘

Liefs, Tover xxx 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • February 19, 2026

Heyy lieve ​@vie ,

Ben het helemaal eens met Tover!!😘🫂

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Lieve ​@vie ,

Ook ik sluit me volledig aan bij ​@Tover01! Het is echt geen probleem hoor! ♥️😘

En ​@Eela, wat fijn om te lezen! Leuk dat je dat hier zegt!😊

Liefs ♥️

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • February 20, 2026

@Cantaloupe  en ​@vie  ik ook, van harte mee eens! ♥️

Doby xxx

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

Lieve ​@vie  ik steun de welgemeende opmerking van ​@Tover01  van harte en weet dat je een heel leuke, steunende en fijne meid bent. En laat je nooit weerhouden om je te uiten om welke reden dan ook. Net wat Tover zegt. Ik neem aan dat de Kindertelefoon medewerkers dat ook van harte zullen beamen. 

Groetjes xxxx

P.S. ​@Tover01  je bent echt een lieve schat! 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 20, 2026

dank jullie wel 💗🥰

liefs vie