Vraag

Leeftijd Kindertelefoon werken

  • 1 April 2024
  • 2 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik doe graag vrijwilligerswerk ik had ook eerst iets maar nu niet meer. Dus nu dacht ik hoe oud moet je zijn voor de Kindertelefoon om er te kunnen werken? Dus zoek ik dat op maar ik krijg meerdere verschillende antwoorden. Dus hoe oud moet je nou echt zijn @kindertelefoon?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

wat super dat je erover denkt om bij De Kindertelefoon te komen werken! Ik kan je vertellen, het is echt heel leuk en mooi om te doen. 

Je kan vanaf 18 jaar als vrijwilliger beginnen aan de telefoon, chat of op het forum, zie deze link voor meer uitleg : Vrijwilliger worden | informatie (kindertelefoon.nl)

Wanneer je 16 of 17 bent en in de buurt van Groningen of Tilburg woont, kan je aan de slag bij de jongerenchat, zie deze link: Jongerenchatvrijwilliger worden | informatie (kindertelefoon.nl)

 

Ook hebben we een jongerenraad van zo’n 20 jongeren tussen de 12 en de 17, die De Kindertelefoon advies geven. Op het moment worden er geen nieuwe leden gezocht hiervoor, maar je zou onze site of de socials in de gaten kunnen houden wanneer dat wel het geval is. Voor meer info, zie deze link: Jongerenraad (kindertelefoon.nl)

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

 

Ook hebben we een jongerenraad van zo’n 20 jongeren tussen de 12 en de 17, die De Kindertelefoon advies geven. Op het moment worden er geen nieuwe leden gezocht hiervoor, maar je zou onze site of de socials in de gaten kunnen houden wanneer dat wel het geval is. Voor meer info, zie deze link: Jongerenraad (kindertelefoon.nl)

weet ik, ben al lid van de jongerenraad​​​​​

 

Reageer