Skip to main content
Vraag

Laatste tijd niet zo actief

  • 17 June 2024
  • 8 reacties
  • 68 Bekeken

Haiii! Ik denk dat jullie wel hebben gemerkt dat ik de laatste tijd niet zo actief ben. Of eigenlijk gewoon niet. Ik ben simpelweg heel erg druk met school en heb eigenlijk gewoon geen tijd voor het forum. Ik probeer soms nog wat topics te lezen maar ik reageer dus eigenlijk niet, daar heb ik simpelweg geen tijd voor. Ik hoop dat jullie het begrijpen!

-Ikweetgeennaam321

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Ikweetgeennaam321,

Is zeker begrijpelijk hoor en dat maakt ook echt niet uit! Je bent hier altijd weer welkom als je weer wat meer tijd hebt! Veel succes nog met school!💪

Liefs van ItsJustMe <3

Heyy,

Is niet erg hoor!! Maak je daar geen zorgen om!

Reputatie 7
Badge +5

Fijn dat jullie het begrijpen!

Reputatie 7
Badge +17

Is niet erg hoor! School is heel erg belangrijk! Succes er mee!

Groetjes mij @anoniemxv

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Prima toch, super logisch!  We zien je wel als het je past en geen druk voelen hoor! 😉 Je hebt groot gelijk dat je daar he tijd voor neemt!

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +18

Dat geeft toch niet? Je mag zo vaak of zo weinig op forum reageren als je zelf wilt. Geen verplichtingen. School gaat ook gewoon voor.

Reputatie 7
Badge +5

Ik ben blij dat jullie het begrijpen!! In de zomervakantie ga ik dan denk ik weer erg actief zijn!!

Reputatie 5
Badge +3

Dat is toch helemaal niet erg ik zit ook midden in de examens probeer hier en daar nog wat te antwoorden lukt niet altijd maar toch veel suc6 met school

@Anymoymous 

Reageer