Skip to main content
Vraag

laatste keer

• April 2, 2026
  • 4 reacties
  • 37 Bekeken

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2

Hey allemaal ik ben een poosje geleden 18, ik mag hier dus niet meer zijn en nu heb ik hulp nodig zijn er ook zulke forums voor 18+ denk je? Zo ja vertel het me aub

mvg ananas69420

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 

4 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • April 2, 2026

Hi ​@Ananas69420 ,

Gefeliciteerd :) Je kunt bijv. naar het forum van In je bol gaan: In je bol Forum

En je mag trouwens nog wel eventjes op de Kindertelefoon blijven hoor, je krijgt als het goed is 2 weken voordat je account verwijderd wordt een mail. Tot die tijd kun je hier nog posten 🙂

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • April 2, 2026

Hoi ​@Ananas69420 ,

zie ook het antwoord van ​@Cantaloupe, dat klopt helemaal.

Nog  gefeliciteerd met je verjaardag onlangs. Wat lastig voor je dt je juist nu met een hulpvraag zit.

Je vraagt of er een forum is zoals dit , maar dan voor 18+. Dat is er sinds kort inderdaad.

Ben je tussen de 18 en 27 jaar dan kan je vanaf nu op de In je bol Community een account aanmaken om daar ervaringen uit te wisselen, elkaar te ondersteunen, vragen te stellen en te lezen hoe anderen ergens mee omgaan.

Verder is het ook zo, dat er twee keer per jaar wordt gekeken naar de leeftijd van gebruikers. De gebruikers die dan te oud zijn, krijgen een bericht dat binnen twee weken hun account wordt verwijderd.  Tot die tijd kun je nog actief blijven op jouw oude account. Dus voel je vrij om je topic hier te plaatsen, als dit meer vertrouwd voelt voor jou.

Groetjes, Mariska

Ananas69420
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • April 2, 2026

Het is me gelukt. ​@Mariska H ​@Cantaloupe 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • April 2, 2026

Hey, gefeliciteerd 🥳 En wat wat jammer dat je het forum gaat verlaten. 🥲 Tijd gaat snel soms.  Ik zal het forum ook missen na mn 18e, zeker weten! Misschien zie ik je op een dag nog op het andere forum! Vast wel, ben ook wel van plan daar heen te gaan🙂

Leuke gebruikersnaam ook haha😉

Liefs ❤️